۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۰۴

امام جمعه موقت تایباد:

ساخت بیمارستان جدید در تایباد ضروری است

ساخت بیمارستان جدید در تایباد ضروری است

تایباد- امام جمعه موقت تایباد گفت: با توجه به روند رو به رشد جمعیت شهرستان و حضور مسافرین افغانستانی در تایباد، ساخت بیمارستان جدید از ضروریات است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی محدثی ظهر چهارشنبه در نشست خیرین حوزه سلامت تایباد که با موضوع توسعه بخش اورژانس بیمارستان تایباد برگزار می‌شد، اظهار کرد: با توجه به شرایط فعلی جمعیتی شهرستان، نیاز به رشد و تعالی مشخص و ضروری است و باید این اتفاق رخ دهد، ما در مجمع خیرین سلامت اتفاقات بسیار خوبی را شاهد بودیم و امیدواریم بیشتر نیز شود.

امام جمعه موقت اهل تشیع شهرستان تایباد افزود: بیمارستان فعلی با فرسودگی که دارد، پاسخگوی جمعیت شهرستان بعلاوه مراجعان افغانستانی نیست و این دغدغه‌ای برای مردم است که با وجود متخصصین خوبی که در شهرستان است، فضای خوبی برای بیمارستان وجود ندارد.

وی گفت: از نماینده شهرستان گلایه مندیم، هشت سال سکوت کردیم به احترام ایشان اما در این ۸ سال ایشان را در یک پروژه زیرساختی و جدی برای شهرستان ندیدیم. اگر به جاده‌ها نگاه کنیم همان شرایط قبل از ایشان است و در حوزه درمان هم همینطور، شاید پیگیری‌هایی داشتند اما ۸ سال زمان برای به ثمر رسیدن این پیگیری‌ها زمان کمی نیست.

گفتنی است در این نشست اعلام شد زمین بیمارستان جدید آماده تحویل است و برای شروع به ساخت آن نیاز به مشارکت منسجم و یکدست همه مردم شهرستان به ویژه خیرین است.

جهت انسجام بخشی به فرایند جلب مشارکت‌های مردمی، مجمع خیرین شهرستان خواستار برگزاری نشست‌های دیگری با حضور دیگر خیرین شهرستان شد که مورد موافقت دیگر اعضا قرار گرفت.

کد خبر 6054641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha