۲۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۰۴

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی اعلام کرد؛

تحویل یک دستگاه خودروی کمک دار فوتون به حفاظت محیط زیست قوچان

تحویل یک دستگاه خودروی کمک دار فوتون به حفاظت محیط زیست قوچان

مشهد- مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از تحویل یک دستگاه خودروی کمک دار فوتون به حفاظت محیط زیست شهرستان قوچان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی اله پور با حضور در شهرستان قوچان، با خانواده شهید زین العابدین قشمشم (پدر محیط بان قشمشم) شهید تروری که به دست منافقین کوردل در زمان انقلاب شکوهمند اسلامی در شهرستان قوچان به درجه رفیع شهادت نائل آمد، دیدار کرد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی افزود: صبر و صلابت و بصیرت شما خانواده بزرگوار شهدا بهترین نمونه در ارائه علمی الگوی اخلاق و معنویت اسلامی در اقشار مختلف جامعه و حاکمیت این روح الهی در سطح جامعه است که شایسته تقدیر و سپاس است.

تحویل یک دستگاه خودرو کمک دار فوتون به حفاظت محیط زیست شهرستان قوچان

وی بیان کرد: خودرو قوی و مناسب می‌تواند توان دفاعی محیط بانان را در مقابل شکارچیان بی رحم حیات وحش بالا ببرد و این موضوع نیاز هر محیط بان و پاسگاه محیط بانی در سراسر استان است.

اله پور افزود: این خودرو از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری و محل اعتبارات ملی خریداری شده است.

نشست صمیمی با محیط بانان و کارشناسان حفاظت محیط زیست قوچان

همچنین مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی به همراه معاون توسعه مدیریت، حقوقی و منابع، رؤسای ادارات حراست، حقوقی، بازرسی و مدیریت عملکرد و روابط عمومی و امور رسانه اداره کل، ضمن حضور در اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قوچان، با محیط بانان و کارشناسان این اداره در نشستی صمیمی به گفت‌وگو پرداخت و دستوراتی را برای حل مشکلات مطرح شده توسط آنان صادر کرد.

کد خبر 6054953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha