۲۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۳۳

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

دارو به‌صورت عادلانه در استان بوشهر توزیع می‌شود

دارو به‌صورت عادلانه در استان بوشهر توزیع می‌شود

بوشهر- معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: ثبت اقلام شیر خشک و داروهای استراتژیک در سامانه تیتک جهت کنترل و پایش، توسط کارشناسان معاونت غذا و دارو الزامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی رضایی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بازدیدهای میدانی و بررسی مسائل و مشکلات در حوزه‌های دارویی و غذایی در دستور کار است گفت: در بخش مشکلات داروخانه‌ها هم گزارش‌هایی دریافت شده که شخصاً از تعدادی از داروخانه‌ها بازدید انجام دادم تا از نزدیک مشکلات بررسی و راهکارهای لازم جهت بهبود وضعیت دارو در استان ارائه شود.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: نباید توزیع داروها در یک داروخانه متمرکز شود، لازم است دارو در داروخانه‌های مختلف شهرستان‌های استان به خصوص ۳۲ داروخانه منتخب به‌صورت عادلانه توزیع شود و مؤسسان داروخانه‌های منتخب همکاری لازم را جهت دریافت سهمیه‌ها داشته باشند تا داروها در دسترس مردم باشد و ازاین‌جهت مشکلی برای مراجعه‌کنندگان و بیماران نداشته باشیم.

رضایی که به‌صورت سرزده از برخی داروخانه‌های شبانه‌روزی سطح شهر برازجان بازدید کرد، عنوان داشت: بررسی کمبود اقلامی از داروها در داروخانه‌ها، مسائل مربوط به شیر خشک، قیمت و چگونگی توزیع داروها و نیز مسائل و مشکلات مربوط سامانه‌های دارویی داروخانه‌ها از جمله مواردی بود که موردبررسی قرار گرفت.

کد خبر 6055070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha