۲۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۲۵

بخشدار مرکزی شهرستان مشهد:

زمین ۲۴۸ واحد مسکونی در بخش مرکزی مشهد واگذار شد

زمین ۲۴۸ واحد مسکونی در بخش مرکزی مشهد واگذار شد

مشهد- بخشدار مرکزی شهرستان مشهد گفت: زمین ۲۴۸ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در بخش مرکزی مشهد قرعه کشی و واگذار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن کاظمی ظهر پنجشنبه در آئین قرعه کشی زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن در حسینیه روستای گوارشک اظهار کرد: ۱۵۳ نفر از اهالی این روستا برای نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده بودند که امروز زمین ۱۲۸ نفر از متقاضیان تأیید شده در سامانه، قرعه‌کشی و واگذار می‌شود.

بخشدار مرکزی شهرستان مشهد با بیان اینکه تا کنون طی دو مرحله زمین مورد نیاز برای ساخت ۵۰۶ واحد مسکونی در روستای کشف تأمین و واگذار شده است، بیان کرد: امروز به طور همزمان مرحله سوم قرعه کشی و واگذاری زمین برای ساخت ۱۲۰ واحد مسکونی در روستای کشف نیز انجام شد.

وی در ادامه به برخی از اقدامات عمرانی و خدماتی در روستای گوارشک اشاره و تصریح کرد: با هدف تأمین آب شرب مورد نیاز روستا یک حلقه چاه با صرف ۲۰ میلیارد ریال اعتبار حفاری شد.

کاظمی تعویض دو هزار مترمربع شبکه آب روستا با ۱۰ میلیارد ریال را از دیگر پروژه‌های انجام شده بیان کرد و افزود: همچنین زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت چهار هزار مترمربع و ترمیم و روکش آسفالت در مجموع با ۱۵ میلیارد ریال انجام شده است.

بخشدار مرکزی شهرستان مشهد، تعویض معبر با صرف ۲۰ میلیارد ریال و یک میلیارد ریال کمک‌های فرهنگی و بهداشتی را از دیگر خدمات انجام شده در این روستا بیان کرد.

کد خبر 6055252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha