۲۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۵۵

معاون گردشگری کشور:

مهمان‌نوازی مردم سیستان وبلوچستان به اطلاع مسافران نوروزی برسد

مهمان‌نوازی مردم سیستان وبلوچستان به اطلاع مسافران نوروزی برسد

زاهدان_ معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور گفت: روحیه مهمان نوازی و حال خوب زنان و مردان سیستان وبلوچستان باید به بهترین نحو ممکن به اطلاع گردشگران نوروزی برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر شالبافیان صبح جمعه در دومین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر که با حضور استاندار سیستان وبلوچستان و معاونین وی، مدیران کل و اعضای ستادی در محل استانداری برگزار شد، گفت: یکی از خدمات، مصادیق و مهمترین اقداماتی که در ایام نوروز به هموطنان ایران ارائه می‌شود موضوع امیدآفرینی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی است که با تلاش و همت همه اعضای عضو ستاد صورت می‌گیرد و جای تقدیر و تشکر دارد.

معاون گردشگری کشور افزود: این خدمت‌رسانی بی منت به مردم که به صورت شبانه‌روزی و بی وقفه در ایام نوروز ارائه می‌شود، مصداق بارز جهاد هست که بعضاً نیز ملموس نبوده و کمتر رسانه‌ای شده است.

وی ادامه داد: سال گذشته در سیستان وبلوچستان مواردی از قبیل تأمین سوخت، اسکان اضطراری و تهیه مایحتاج مسافران و گردشگران نوروزی با چالش مواجه بود که با همدلی همه نهادها رفع شد و امیدواریم امسال با برنامه‌ریزی هایی که انجام شده، شاهد بروز مشکلی نباشیم.

به گفته شالبافیان، سیلی که در جنوب استان رخ داد، متأثر کننده بود اما با همت مسؤولان جهادی سیستان و بلوچستان مدیریت شد و در حال حاضر هیچ مشکلی وجود ندارد اما لازم است سیستان و بلوچستان را همین گونه که است به مردم معرفی کرد.

وی تاکید کرد: سیستان وبلوچستان امروز، یعنی استانی که مردمان مهمان‌نواز و خونگرمش با تمام توان و امکانات خود را مهیای میزبانی بی نظیر کرده‌اند و جای دارد تا رسانه ملی و رسانه‌ها به صورت هماهنگ این همت و اراده وصف نشدنی و شوق میزبانی و مهمان‌نوازی را به سمع و نظر همه مسافران برسانند.

معاون گردشگری کشور خاطرنشان کرد: سیستان و بلوچستان مملو از جاذبه‌ها، طبیعت بکر و آثار ارزشمند طبیعی و تاریخی متعدد با مردمانی مهمان‌نواز است که این حال خوب و روحیه آنها باید به همه گردشگران داخلی و خارجی معرفی شود و این ظرفیت و پتانسیل‌ها به صورت گسترده بازنشر شود.

کد خبر 6055454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha