۲۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۱۷

معاون سپاه استان بوشهر خبر داد؛

مشارکت ۲۰ قاری ممتاز در ترتیل‌خوانی نوای ملکوت استان بوشهر

مشارکت ۲۰ قاری ممتاز در ترتیل‌خوانی نوای ملکوت استان بوشهر

بوشهر- معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت:‌ ۲۰ قاری ممتاز ملی و بین‌المللی در ترتیل‌خوانی نوای ملکوت استان بوشهر حضور دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی غضنفری صبح جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برنامه قرآنی نوای ملکوت همزمان با ماه مبارک رمضان در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر آغاز شد.

وی از پخش زنده برنامه قرآنی نوای ملکوت از شبکه بوشهر خبر داد و اضافه کرد: در ترتیل خوانی نوای ملکوت اقشار مختلف مردم حضور داشته و ۲۰ قاری ممتاز ملی و بین‌المللی بومی استان بوشهر برای تلاوت قرآن کریم مشارکت دارند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با اشاره به آغاز ترتیل خوانی در ساعت ۱۷ خاطرنشان کرد: قبل از اجرای ترتیل خوانی ساعت ۱۵ یک نفر از یکی از روحانیون استان بوشهر برای تفسیر جز خوانی مورد نظر همان روز استفاده می‌شود.

وی استفاده از دستگاه‌های فرهنگی استان را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: همچنین برنامه نوای ملکوتی در همه ۱۰ شهرستان استان برگزار می‌شود و در بخش‌های نونهالان و نوجوانان هم برنامه‌های قرآنی تدارک دیده شده است.

غضنفری با اشاره به انتخاب بوشهر به عنوان پایتخت قرآنی خاطرنشان کرد: این استان در عرصه قرآنی از ظرفیت‌های مهمی برخوردار است که در راستای ترویج فرهنگ قرآنی برنامه‌های مختلفی در طول سال برگزار می‌شود.

کد خبر 6055540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha