۲۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۰۸

امام جمعه دماوند:

جنایات صهیونیست ها در غزه قلوب آزادیخواهان را جریحه دار کرده است

جنایات صهیونیست ها در غزه قلوب آزادیخواهان را جریحه دار کرده است

دماوند- امام جمعه دماوند گفت: جنایات صهیونیست ها در غزه قلوب آزادیخواهان را جریحه دار کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دماوند خاطرنشان کرد: قلوب مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان از جنایات بی‌سابقه صهیونیست‌ها علیه مردم مظلوم و مقتدر غزه جریحه‌دار است و حماقت‌های پی در پی صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان واکنش‌های کوبنده بیشتری از جبهه مقاومت را در پی خواهد داشت.

امام جمعه دماوند اضافه کرد: در غزه برادران و خواهران مسلمان ما زیر بمباران دائمی صهیونیست‌ها در خاک و خون می‌غلتند و از گرسنگی و تشنگی و نداشتن امکانات بهداشتی و درمانی رنج می‌برند و جان می‌دهند و منتظر کمک‌های مردم مسلمان و غیر مسلمان هستند، اما مستکبرین چنین اجازه‌ای نمی‌دهند.

فتاح دماوندی تصریح کرد: فعالان رسانه‌ای در سراسر جهان وظیفه سنگینی در قبال ظلم صهیونیست‌ها به مردم ستمدیده غزه دارند و آن تبیین و تحلیل مستمر اوضاع وخیم غزه و همدل و هم زبان کردن مردم جهان علیه اشغالگران و مطالبه آتش بس فوری و ارسال کمک‌های بشردوستانه است.

وی گفت: برای پیروزی جبهه مقاومت به برادران و خواهران مجاهدمان در غزه و فلسطین و یمن و لبنان و عراق دعا می‌کنیم.

امام جمعه دماوند افزود: دولت سیزدهم درباره رشد تولید و مهار تورم رویکردها و عملکرد مثبتی داشته است اما پایدار کردن و محسوس کردن این اقدامات در سفره مردم تلاش بیشتر دولتمردان را می‌طلبد.‌

کد خبر 6055610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha