۲۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۲۸

استاندار قزوین:

آمایش مقدمه افزایش بهره وری است

آمایش مقدمه افزایش بهره وری است

قزوین- استاندار قزوین گفت: آمایش مقدمه رسیدن به بهره وری در هر موضوعی است و آمایش در ورزش نیز دستاوردهای مهمی خواهد دشت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی پیش از ظهر شنبه در جلسه شورای ورزش استان قزوین اظهار کرد: استان قزوین در سال ۱۴۰۲ دستاوردهای خوبی در حوزه‌های توسعه، ایجاد زیرساخت و ظرفیت سازی برای ورزش همگانی داشته است.

وی افزود: حمایت و همراهی مردم از ورزش‌های قهرمانی و همچنین حمایت از تیم شمس آذر توانسته منجر به ایجاد نشاط در سطح استان شود.

استاندار قزوین با بیان اینکه شمس آذر نقش مهمی در ایجاد شور و نشاط در استان قزوین داشت، عنوان کرد: شمس آذر باعث شناساندن ظرفیت‌های استان و ایجاد ظرفیت برای کشور برای توسعه مجموعه‌های ورزشی غیر مرتبط با دولت و بخش خصوصی شد.

وی با بیان اینکه دیدار شمس آذر برابر تراکتور اهمیت بسیاری دارد و امیدواریم با حمایت مردم نتیجه دیدار رفت نیز در قزوین تکرار شود.

اعلایی با بیان اینکه بهره‌وری یکی از اصلی ترین دغدغه‌ای کشور محسوب می‌شود، ادامه داد: آمایش مقدمه رسیدن به بهره‌وری در هر موضوعی است و آمایش در ورزش نیز دستاوردهای مهمی خواهد دشت.

وی افزود: عدالت با بررسی نیازهای آمایشی تحقق پیدا می‌کند و طرح آمایش می‌تواند اطلاعات آماری مناسبی را در حوزه میزان امکانات و کمبود آن در بخش‌های مختلف ارائه دهد و برنامه ریزی را برای توسعه ورزش فراهم نماید.

استاندار قزوین در پایان با اشاره به اهمیت استعدادیابی اضافه کرد: خیلی از استعدادها به دلیل نقص در حوزه آمایش کشف و شکوفا نمی‌شوند و اگر در این حوزه قدم برداریم بهره‌وری افزایش پیدا خواهد کرد.

کد خبر 6056564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha