۲۶ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۴۹

در طرح آرامش در شهر پلیس؛

۴۲ خرده‌فروش و معتاد متجاهر در اسفراین دستگیر شدند

۴۲ خرده‌فروش و معتاد متجاهر در اسفراین دستگیر شدند

بجنورد_ فرمانده انتظامی اسفراین از اجرای طرح آرامش در شهر با محوریت پاکسازی نقاط آلوده از خرده‌فروشان مواد مخدرو معتادان متجاهر خبر داد.

سرهنگ محمد روهنا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح آرامش در شهر با محوریت پاک‌سازی نقاط آلوده از وجود معتادان متجاهر و توزیع کنندگان مواد مخدر، مأموران پلیس مواد مخدر با همکاری کلانتری و پاسگاه‌های تابعه این طرح را در سطح شهرستان به مرحله اجرا گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه مأموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی عوامل توزیع و خرید و فروش مواد مخدر در سطح اسفراین شدند، تصریح کرد: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار ۵۵۰ گرم مواد مخدر سنتی از نوع شیره و تریاک، ۶۹۰ گرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه و هروئین و مقادیر زیادی اقلام ممنوعه و ابزار آلات استعمال و فروش مواد مخدر را کشف کردند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه در این طرح تعداد ۱۳ خرده‌فروش مواد مخدر و ۲۹ معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند، افزود: در اجرای این طرح دو دستگاه خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با اشاره به اینکه متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 6056753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha