۲۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۰۳

دبیر شورای هماهنگی مواد مخدر گلستان:

۶ پارک در گرگان برای تامین امنیت و پاک سازی در اولویت قرار دارند

۶ پارک در گرگان برای تامین امنیت و پاک سازی در اولویت قرار دارند

گرگان- دبیر شورای هماهنگی مواد مخدر گلستان گفت: اکنون ۶ پارک در گرگان برای بحث تامین امنیت و پاک سازی محیطی در اولویت قرار دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طالبی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: در بحث مبارزه با مواد مخدر در استان اکنون اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است که یکی از کارهای مهم انجام شده توسعه ظرفیت مرکز ماده ۱۶ محل نگهداری معتادان متجاهر است.

وی افزود: در حال حاضر ظرفیت این مرکز از ۱۰۰ نفر به هزار نفر رسیده و این پروژه توانسته ۷۰ درصد پیشرفت داشته باشد و این اتفاق بعد از ۲۰ سال در استان رقم خورده است.

دبیر شورای هماهنگی مواد مخدر گلستان در خصوص بحث نظارت به پارک‌ها و بوستان‌ها گفت: طبق تصمیماتی که در کمیسیون مقابله و شورا گرفته شد اکنون ۶ پارک در گرگان برای بحث تأمین امنیت و پاک سازی محیطی در اولویت قرار دارند.

وی یادآور شد: در ایام پایانی سال به منظور رفاه حال مردم و پاکسازی محیط اجتماعی تا کنون اقدامات خوبی با همکاری نیروهای انتظامی، بهزیستی و مراجع قضائی صورت گرفته است.

طالبی اظهار کرد: باتوجه به اینکه امروز اقدامات خوبی در بحث مواد مخدر صورت گرفته است اما دو حلقه مفقوده داریم که یکی از آنها خانواده و دیگری مردمی سازی مبارزه با مواد مخدر است که باید به سمت گفتمان سازی حرکت کنیم.

وی یادآور شد: برخی از مواد مخدرها آسیب جدی وارد می‌کنند و درمان آن به سختی انجام می‌شود می‌طلبد در این حوزه روش مردمی سازی را در جامعه پیاده کنیم.

کد خبر 6057109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha