۲۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۲۰

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان:

پایگاه های هلال احمر استان زنجان در حالت آماده باش قرار گرفتند

پایگاه های هلال احمر استان زنجان در حالت آماده باش قرار گرفتند

زنجان- مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: در پی صدور هشدار نارنجی هواشناسی استان، پایگاه ها و تیم های عملیاتی این مجموعه در حالت آماده باش قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حکمت‌الله هاشمی گفت: به دنبال هشدار نارنجی هواشناسی در خصوص رگبار باران و رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید و بارش برف در ارتفاعات با احتمال کولاک، تیم‌های عملیات و خانه‌های هلال در همه مناطق استان در حالت آماده باش برای پاسخگویی به حوادث احتمالی ناشی از این شرایط جوی شده‌اند.

وی افزود: هم اکنون ۱۲ پایگاه ثابت و هفت پایگاه موقت امداد و نجات هلال احمر در محورهای مواصلاتی استان زنجان با بیش از ۱۲۵ امدادگر و نجاتگر و کادر به صورت روزانه آماده پاسخگویی به حوادث احتمالی هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: علاوه بر این هفت مرکز پاسخگویی اضطراری، یک مرکز کنترل هماهنگی عملیات، تیم‌های واکنش سریع، تیم توانا (بانوان امدادگر) آنست، کوهستان و امداد هوایی نیز آماده باش هستند.

هاشمی خاطرنشان کرد: در کنار این تیم‌ها جهت پاسخگویی به موقع و سریع به حوادث احتمالی یک فروند بالگرد، یک دستگاه قایق جی مینی و سایر تجهیزات نجات نیز در صورت نیاز در عملیات‌ها بکارگیری خواهد شد. وی متذکر شد: هموطنان هنگام هشدار وقوع کولاک، بارش برف و باران از صعود به ارتفاعات و ترددهای غیرضروری پرهیز کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

کد خبر 6057835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha