۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۵۹

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دامغان:

۲۱ مکان مذهبی دامغان برای اسکان مسافران نوروزی آماده شد

۲۱ مکان مذهبی دامغان برای اسکان مسافران نوروزی آماده شد

دامغان- رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دامغان از آمادگی ۲۱ امامزاده و بقاع متبرکه برای اسکان نوروزی مسافران و زائران رضوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر مقیمیان همزمان با بعد از ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه بازدید از حسینیه اعظم ابوالفضل (ع) دامغان ضمن اشاره به برنامه‌ریزی و تمهیدات صورت گرفته برای رفاه حال مسافران نوروزی بیان کرد: ۲۱ بقاع متبرکه و اماکن مذهبی در سطح دامغان میزبان مسافران نوروزی خواهد بود.

وی از اسکان و پذیرایی مسافران نوروزی در بقاع متبرکه شهرستان دامغان خبر داد و ابراز کرد: با توجه به اینکه سال جدید مقارن شد با ماه رمضان طرح آرامش بهاری در سطح بقاع متبرکه و اماکن مذهبی شهرستان دامغان اجرا می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان با بیان اینکه آستان مقدس امامزادگان جعفر و محمد (ع) و امامزاده محمد دیباج امسال در طرح اسکان نوروزی میزبان مسافران هستند، ابراز کرد: زائران رضوی و مسافران نوروزی می‌توانند از امامزاده قاسم (ع) صید آباد هم استفاده کنند.

مقیمیان با بیان اینکه حسینیه اعظم حضرت ابوالفضل (ع) آستان مقدس امامزاده قاسم زینبیه و … نیز به روی مسافران و زائران رضوی گشوده است، ابراز کرد: از مسافران نوروزی درخواست می‌شود در این امکان حضور و از برنامه‌های معنوی بهره مند شوند.

کد خبر 6058951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حمید IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      0 0
      سلام از اینکه در ایام عید مراکز مذهبی میزبان زووار امام هشتم هستند خیلی خوشحالیم