۱ فروردین ۱۴۰۳، ۴:۵۷

مدیرکل تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران:

استقبال مردم از طرح «مسطورا» سبب افزایش انگیزه مجریان شده است

استقبال مردم از طرح «مسطورا» سبب افزایش انگیزه مجریان شده است

ری- مدیرکل تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران گفت: استقبال مردم استان تهران از طرح «مسطورا» سبب افزایش انگیزه مجریان شده است.

حجت الاسلام منصور باقربیک در گفت وگو با خبرنگار مهر استقبال مردم از طرح ملی و قرآنی «مسطورا» با عنوان طرح «زندگی با آیه‌ها» را قابل توجه دانست و افزود: استقبال مردم انگیزه مجریان این طرح را افزایش داده و قطعاً در سال‌های آینده شاهد اجرای با شکوه تر این طرح در استان تهران خواهیم بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران طرح «مسطورا» را کارشناسی شده خواند و گفت: این طرح بر اساس مبانی فکری امام راحل (ره)، علامه طباطبایی و مقام معظم رهبری است و بایستی به خوبی برای مردم و خانواده‌ها تبیین شود، تا زندگی خانوادگی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی مردم بر اساس گفتمان قرآنی شکل گیرد.

وی در تشریح جزئیات طرح «مسطورا» گفت: بر اساس این طرح هر روز که یک جز از قرآن قرائت می‌شود و یکی از آیات همان جز هم به صورت برگزیده همراه با ترجمه مفاهیم و حفظ و به کارگیری عملی آن در زندگی مورد تاکید قرار می‌گیرد و این طرح ارزشمند در شهرستان‌های استان تهران با استقبال قابل توجه مردم در حال اجرا است.

کد خبر 6059091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha