۱ فروردین ۱۴۰۳، ۶:۲۷

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی خبر داد؛

کاهش پنج درصدی تردد بین جاده‌ای در خراسان جنوبی

کاهش پنج درصدی تردد بین جاده‌ای در خراسان جنوبی

بیرجند _ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: تردد بین جاده‌ای در استان پنج درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله جلال زاده شامگاه سه شنبه در ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان جنوبی گفت: آمار تردد در جاده‌های استان یک درصد کاهش داشته و از ۲۰ اسفند تاکنون پنج درصد تردد بین استانی کاهش و انباشت هم کم بوده است.

به گفته وی ۸۹ درصد مسافران کمتر از یک روز در استان توقف داشته‌اند که تقارن ماه مبارک رمضان و نوروز در این خصوص اثرگذار بوده است.

وی خاطر نشان کرد: در این مدت بیشترین مسافرانی که با استان خراسان جنوبی وارد شده‌اند از استان‌های خراسان رضوی و اصفهان بوده‌اند که در جاده‌های استان تردد کرده‌اند

سرهنگ عباسی رئیس پلیس راهور استان هم در این جلسه گفت: در چند روز گذشته در تصادفات منجر به فوت در درون شهرهای استان نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته کاهش یافته و تصادف همراه بافوت نداشته‌ایم. به گفته وی تصادفات درون شهری جرحی هم ۴۵ درصد و در مجموع میزان تصادفات درون شهری شش درصد کاهش دارد.

وی با بیان اینکه همه شهرداران مصوبات ستاد را برای در اختیار قرار دادن خودرو به پلیس و آشکار سازی علائم اجرا کرده‌اند، افزود: در خواست همکاری بیشتر مسئولان مربوط برای گسترش فرهنگ ترافیک را داریم و در چند روز گذشته در مرکز استان شاهد ترافیک و حتی قفل شدن معابر بوده‌ایم.

کد خبر 6059103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha