۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۰۲

دبیر ستاد خدمات سفرهای نوروزی سمنان:

۷۴ پایگاه نوروزی در استان سمنان ایجاد شد

۷۴ پایگاه نوروزی در استان سمنان ایجاد شد

سمنان- دبیر ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان سمنان از ایجاد ۷۴ پایگاه نوروزی با هدف هدایت و خدمت رسانی به مسافران نوروزی و زائران رضوی در استان خبر داد.

امیر کرم زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از برپایی ۷۴ پایگاه نوروزی در استان سمنان به خصوص ورودی و خروجی شهرها و اماکن گردشگری خبر داد و ابراز کرد: این پایگاه‌ها وظیفه خدمت رسانی و هدایت مسافران نوروزی را بر عهده دارند.

وی افزود: نیروی انتظامی، هلال احمر و اورژانس و همچنین شهرداری‌ها و میراث فرهنگی در این پایگاه‌های نوروزی تا پایان سفرهای نوروزی و زائران رضوی استقرار دارند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان با بیان اینکه ۲۷ موزه استان سمنان نیز میزبان گردشگران است، تاکید کرد: ۲۰ نوروزگاه نیز با هدف جذب گردشگران، معرفی ظرفیت‌های گردشگری و صنایع دستی استان سمنان و همچنین افزایش ماندگاری مسافران در استان ایجاد شده است.

کرم زاده از اجرای برنامه‌های آئینی استان سمنان در این نوروزگاه ها خبر داد و ابراز کرد: در کنار صنایع دستی، محصولات تولیدی و سوغات، برنامه‌هایی متنوع مانند موسیقی محلی، و نوروزخوانی نیز در این نوروزگاه ها تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه در کنار همه این امکانات امسال ۱۸ فروشگاه صنایع‌دستی و ۱۵ نمایشگاه صنایع‌دستی نیز در ورودی شهرهای استان سمنان ایجاد شده است، افزود: تولیدات استان در این اماکن در اختیار گردشگران قرار داده می‌شود تا هم در زمینه اقتصادی بتوانیم شاهد فروش محصولات باشیم و هم مردم ایران را با دست ساخته‌ها و تولیدات استان آشنا کنیم.

کد خبر 6059181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha