۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۰۴

استاندار مرکزی:

استان مرکزی در تحقق شعار سال جدید پیشگام باشد

استان مرکزی در تحقق شعار سال جدید پیشگام باشد

اراک- استاندار مرکزی گفت: تحقق شعار سال جدید و توجه به رشد تولید در پایتخت صنعت کشور باید همچون سال گذشته مدنظر ویژه باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص‌الائمه پیش از ظهر چهارشنبه در آئین استقبال از مسافران نوروزی در اراک، اظهار کرد: آمادگی لازم برای پذیرش مسافران نوروزی در تمام شهرهای استان مرکزی وجود دارد.

وی تاکید کرد: از تمام ظرفیت‌ها برای کاهش آمار حوادث رانندگی بهره گیری شده و انتظار است پلیس با رانندگان متخلف در جاده‌های درون و برون شهری برخورد لازم را داشته باشد.

استاندار مرکزی گفت: ۳۳ نوروزگاه برای راهنمایی و ارائه خدمات به مسافران نوروزی برپا شده که هشت نوروزگاه آن در شهر اراک است.

استاندار مرکزی گفت: تحقق شعار سال جدید و توجه به رشد تولید در پایتخت صنعت کشور باید در این استان همچون سال گذشته مدنظر ویژه باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی نیز در این آئین گفت: ستاد خدمات سفر این استان تمام ظرفیت‌ها را برای پذیرایی از مسافران نوروزی فراهم کرده است.

محمود مرادی نراقی نوروز را میراثی کهن از نیاکان عنوان کرد و گفت: به طور حتم تمام دستگاه‌های اجرایی استان در تحقق شعار سال که مدنظر ویژه رهبر معظم انقلاب است از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند و این مهم دستور کار اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی این استان نیز است.

کد خبر 6059254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha