۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۰۳

مدیرکل راهداری کرمانشاه خبر داد؛

ثبت ۴۷۰۰ تردد از مرز خسروی طی ۶ روز پایانی سال ۱۴۰۲

ثبت ۴۷۰۰ تردد از مرز خسروی طی ۶ روز پایانی سال ۱۴۰۲

کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از ثبت ۴هزار و ۷۰۰ تردد از مرز خسروی طی ۶ روز پایانی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

سید شهرام کهریزی در گفت‌گو با خبرنگار مهر در خصوص میزان تردد از مرز خسروی در ایام منتهی به پایان سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: سفرهای نوروزی به عتبات عالیات از ۲۴ اسفند در مرز خسوری آغاز شده است.

وی افزود: در ۲۴ اسفند ۴۴۷ مسافر، در ۲۵ اسفند ۵۳۴ مسافر، در ۲۶ اسفند ۳۴۸ مسافر، در ۲۷ اسفند ۳۷۵ مسافر و در ۲۸ اسفند ۷۴۹ مسافر از مرز خسروی خارج شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: در روز گذشته (۲۹ اسفند)، ۵۰۷ مسافر خروجی از مرز خسروی تردد داشته‌اند.

وی با اشاره به فعالیت ۲۴ ساعته مرز خسروی برای تردد، ادامه داد: در مجموع و با احتساب مسافران ورودی به کشور از پایانه مرزی خسروی ۴ هزار و ۷۵۶ تردد از پایانه مرزی خسروی به ثبت رسیده است.

کهریزی خاطرنشان کرد: در محور بزرگراه کربلا از ورودی کرمانشاه تا پایانه مرزی خسروی گشت‌های راهداری و راهدارخانه‌ها در آماده باش کامل هستند.‌

در مقایسه آمار تردد از پایانه مرزی خسروی و سایر پایانه‌های ترددی به کشور عراق در ایام منتهی به پایان سال می‌توان این نتیجه را گرفت که سهم مرز خسروی از تردد زائران نوروزی تقریباً هیچ است.

کد خبر 6059374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حمیدرضا DK ۰۵:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
      9 2
      همین که مرزخسروی دروازه کربلا بازباشه برای ما مردم کرمانشاه کافیه زوارهم خیلی خیلی منت داشتند ازمرزخسروی ترددکند وگرنه ازهمون روستای دورافتاده مهران برن مهم نیست
    • حمیدرضا IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
      8 0
      مردم کرمانشاه همه عاشق امام حسین وزوارکربلا هستند وهمگی خواستارارتقا جایگاه مرزخسروی دروازه کربلا به جایگاه واقعی ومحوری خودوخدمت به زوارارباب هستند ازخداوندمی خواهیم با عنایات خاصه ارباب بیکفنمان دروازه جاودانه مرزخسروی همیشه برروی زوارحضرت بازباشه وما مردم کرمانشاهم ازمرزخسروی مشرف شیم انشااله یا
    • حمیدرضا AE ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
      9 0
      ما هرموقعه اسم سیدالشهدا علیه السلام واقا ابوالفضل العباس می یادبی اختیار اشک چشمامان به یک باره سرازیرمیشه چون ازکودکی عشق ارباب رو با حضوردرهیات بزرگ مذهبی کرمانشاه با جون ودل حس کردیم الانم درمرز جاودنه خسروی دروازه کربلای معلا به زوارخدمت میکنیم یاعلی مدد ممنون ازمدیرسایت