۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۰۶

فرمانده انتظامی ایلام:

پلیس با سارقان و مالخران در ایلام بدون اغماض برخورد می‌کند

پلیس با سارقان و مالخران در ایلام بدون اغماض برخورد می‌کند

ایلام-فرماندار انتظامی استان ایلام گفت: پلیس با سارقان و مالخران در ایلام بدون اغماض برخورد می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جمال سلمانی ظهر چهارشنبه در سومین جلسه قرار گاه نوروزی در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامی گفت: با توجه به اینکه بسیاری از جرایم ریشه در سرقت دارند برخورد با سارقان و مالخران از اولویت ماموریت‌های پلیسی در ایام نوروز است.

وی با اشاره به اینکه پیشگیری، آگاهی، اطلاع رسانی و پیگیری از اصول اساسی ماموریت‌های پلیسی است گفت: اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی بالا از شاخص‌های پلیس استان است.

این مقام انتظامی بیان کرد: با همکاری و حمایت‌های خوب مردم استان و تلاش شبانه روزی کارکنان شاهد امنیت مطلوب در سطح استان ایلام هستیم.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه برخورد با پدیده سرقت و مقابله با مالخران از اولویت‌های پلیس استان در این ایام است بیان داشت: پلیس ایلام در ایام نوروز مصمم است با سارقانی که در کمینند تا از این فرصت استفاده و به مقاصد شومشان برسند، قاطعانه برخورد و از تمامی ظرفیت‌های لازم برای ایجاد امنیت و آرامش وجلوگیری از سرقت‌ها و برخورد با مالخران استفاده خواهد کرد.

وی ادامه داد: با افزایش گشت‌های خودرویی، موتوری دست متهمان از سرقت‌ها تا حدود زیادی کوتاه خواهد شد و امید است با توجه به زحمات شبانه روزی همکارانم در مجموعه انتظامی و اقدامات در دست اجرا، سرقت‌ها و جراِئم به حداقل ممکن برسد.

سردار سلمانی تصریح کرد: ارتقاء هوشمند سازی گشت‌های خودرویی در سطح استان بصورت شبانه روزی فعال است و مردم می‌توانند هر گونه موارد مشکوک را از طریق سامانه پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 6059423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
      0 0
      خسته نباشیدازروزی سردارسلمانی به ایلام تشریف آوردندسرقتهانزاع های خیابانی ارازل اوباش کم شده وپرسنل انتظامی تلاش بیشتری انجام میدهندوباجان ودل خدمت میکنندمردم فهیم ایلام هم شاهد این تلاشها هستند و پرسنل هم قدراین سردارمیدانندکه به فکرپرسنل ازهرلحاظ هستندخداقوت