۱ فروردین ۱۴۰۳، ۲۰:۳۹

یک عضو شورای شهر پیشوا:

شورای شهر پیشوا دخالتی در تغییر کرایه تاکسی نداشته است

شورای شهر پیشوا دخالتی در تغییر کرایه تاکسی نداشته است

پیشوا- یک عضو شورای شهر پیشوا گفت: شورای شهر پیشوا دخالتی در تغییر کرایه تاکسی نداشته است.

سید حسن طباطبایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از ابتدا شروع شورای های شهر، تمام عوارض و تعیین مقدار کرایه خطوط شهری و بین شهری بر عهد شورای بوده است و مقدار تعیین شده بر اساس میزان تورم سال مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: اما از سال گذشته بخشنامه‌ای به شهردار و شورای شهرها ارسال شد مبنی بر اینکه قیمت کرایه‌ها باید توسط یک کارشناس دادگستری و راهور انجام شود و پس از تصویب، در شورای شهر و کمیته تطبیق فرمانداری قابل اجرا می‌باشد.

عضو شورای شهر پیشوا گفت: ما سال گذشته تغییراتی در قیمت‌های که توسط کار شناس انجام گرفته بود، دادیم، اما در کمیته انطباق تصویب نشد و باعث اختلافاتی در تصویب تعیین نرخ کرایه خطوط شد.

طباطبایی گفت: لذا امسال تمام اعضا شورا شهر پیشوا به اتفاق آرا اعلام کردند «ما وقتی دخالتی در تعیین کرایه نداریم، لذا همان قیمت کارشناسی را به کمیته تطبیق ارسال کنیم.» و این کرایه‌ها توسط کارشناس تعیین شده است.

عضو شورای شهر پیشوا در پایان در خصوص وضعیت رانندگان تاکسی‌ها گفت: نباید از وضعیت رانندگان تاکسی‌ها هم غافل شد، مگر چه امکاناتی دولتی و یا اجناس یارانه ای به آنها می‌دهند، از ابتدا سال گذشته تا پایان آن چقدر قیمت لوازم خودرو گران شد، نباید فکر این تعداد از افراد که قشر زحمت کش و کم درآمد هستند باشند.

کد خبر 6059503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha