۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱:۱۵

معاون راهداری لرستان خبر داد؛

جابه‌جایی بیش از ۳۱ هزار مسافر نوروزی با ناوگان عمومی لرستان

جابه‌جایی بیش از ۳۱ هزار مسافر نوروزی با ناوگان عمومی لرستان

خرم‌آباد - معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از جابه‌جایی بیش از ۳۱ هزار مسافر نوروزی از طریق ناوگان حمل‌ونقل عمومی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عبدی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار داشت: هم‌زمان با آغاز طرح و سفرهای نوروزی از ۲۴ اسفند تا پایان ۲۹ اسفندماه سال ۱۴۰۲، ۴ هزار و ۲۷۹ سفر از طریق ناوگان عمومی و از مبدأ استان به مناطق مختلف صورت‌گرفته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد کاهش داشته است.

وی ادامه داد: از ابتدای طرح نوروزی تا ۲۹ اسفندماه، ۳۱ هزار و ۹۳۷ مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان جابه‌جا شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با تعداد ۳۳ هزار و ۹۳۶ مسافر ۶ درصد کاهش داشته است.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، اضافه کرد: از این تعداد مسافر هشت هزار و ۴۴۰ مسافر با ناوگان اتوبوس، ۱۴ هزار و ۸۶۶ مسافر با ناوگان مینی‌بوس و هشت هزار و ۵۳۱ مسافر با ناوگان سواری کرایه جابه‌جا شده‌اند.

عبدی، افزود: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هم‌وطنان هستند و مسافران ناوگان حمل‌ونقل عمومی می‌توانند شکایات خود را با این سامانه مطرح کنند.

کد خبر 6059580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha