۲ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۳۴

در مقایسه با سال گذشته انجام شد؛

کاهش ۸۷ درصدی تماس‌های مردمی با مرکز ارتباط مشتریان آبفای البرز

کاهش ۸۷ درصدی تماس‌های مردمی با مرکز ارتباط مشتریان آبفای البرز

کرج- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب البرز از کاهش ۸۷ درصدی تماس‌های مردمی با مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان آبفای این استان در روز پایانی سال ۱۴۰۲ در مقایسه با سال قبل از آن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا نامداری گفت: در روز پایانی سال ۱۴۰۱، یک هزار و ۲۳۱ تماس قطعی آب در سامانه ۱۲۲ آبفای البرز ثبت شد که با توجه به کاهش تعداد تماس‌های روز پایانی سال ۱۴۰۲ به ۱۴۵ مورد، شاهد کاهش ۸۷ درصدی گزارشات مردمی در این خصوص هستیم.

وی افزود: علی رغم افزایش مصرف آب در ساعات پایانی سال که مشابه میزان مصرف پیک تابستان است، با همت و تلاش پرسنل شرکت آبفای البرز به ویژه کارکنان حوزه بهره برداری و توسعه آب، برای اولین بار طی ۲۰ سال اخیر، مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان (۱۲۲) فاقد تماس و گزارشات مردمی در خصوص افت فشار یا قطع جریان آب گسترده و منطقه‌ای ناشی از عدم تأمین آب در شبکه توزیع بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز بیان کرد: تماس‌های دریافتی مرکز پاسخگویی ۱۲۲ شرکت آبفای البرز در روز پایانی سال صرفاً از سوی مشترکانی بوده که در طبقات سوم به بالا و فاقد پمپ آب و مخزن ذخیره استاندارد توصیه شده از سوی کارشناسان شرکت آبفا در مجتمع‌های مسکونی خود ساکن بوده اند.

نامداری ضمن تشکر از همراهی مردم به جهت مدیریت مصرف آب در روزهای پایانی سال تصریح کرد: این مهم نشان از اثرگذاری اقدامات انجام شده در حوزه عملیاتی شرکت طی یک سال گذشته و همراهی مردم در مدیریت مصرف آب بوده و امیدواریم تنش آبی پیش رو در سال ۱۴۰۳ را به بهترین نحو ممکن سپری کنیم تا رضایت حداکثری مشترکان حاصل شود.

کد خبر 6059641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha