۳ فروردین ۱۴۰۳، ۵:۰۹

مشاور وزیر فرهنگ لبنان:

جمهوری اسلامی ایران پیشگام در حمایت از جبهه مقاومت است

جمهوری اسلامی ایران پیشگام در حمایت از جبهه مقاومت است

مشاور وزیر فرهنگ لبنان گفت: جمهوری اسلامی با وجود تهاجمات خارجی توانسته است نقش مهمی در حمایت از امت اسلامی ایفا کند و در پشتیبانی از مقاومت فلسطین و حقوق انسانی پیشگام باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، رونی آلفا مشاور وزیر فرهنگ لبنان در دومین نشست قرآنی تهران که در حاشیه سی و یکمین نمایشگاه قرآن با عنوان نقش قرآن و مقاومت در تثبیت هویت اسلامی که پنجشنبه دوم فروردین ماه در هتل برگزار شد، با تاکید بر اینکه انسان قبل از دست دادن انسانیتش باید به‌درستی جایگاه خود در جهان را دریابد، اظهار داشت: وزیر فرهنگ لبنان نمایندگی رساندن پیامی مهم را به او واگذار کرده‌اند که وی آن را در تهران، پایتخت مقاومت جهانی، ارائه داد.

وی ادامه داد: این پیام در ماه مبارک رمضان و در جهت تثبیت هویت اسلامی بیان شده و بر لزوم وحدت و همبستگی اسلامی تأکید دارد، حتی اگر به گوش غیرمسلمانان نیز برسد. او همچنین بر این باور بود که ارزش‌های مشترک انسانی و اعتقاد به خدای یکتا باید موجب وحدت و همفکری شود، نه کینه و دشمنی. او با استناد به آیات قرآن، بر اهمیت و جایگاه وحدت آفرینی در اسلام تأکید کرد.

مشاور وزیر در ادامه افزود: جمهوری اسلامی با وجود تهاجمات خارجی توانسته است نقش مهمی در حمایت از امت اسلامی ایفا کند و در پشتیبانی از مقاومت فلسطین و حقوق انسانی پیشگام باشد. وزیر فرهنگ لبنان به تمامی گروه‌ها توصیه کرد تا در پشتیبانی از مقاومت در غزه و جنوب لبنان متحد شوند.

کد خبر 6060072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha