۳ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۴۰

استاندار بوشهر:

شرایط حضور و مشارکت مردم در عرصه اقتصادی استان بوشهر تسهیل می‌شود

شرایط حضور و مشارکت مردم در عرصه اقتصادی استان بوشهر تسهیل می‌شود

بوشهر- استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم تلاش برای تحقق شعار سال گفت: زمینه و بستر حضور و مشارکت مردم در عرصه اقتصادی استان بوشهر فراهم می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده صبح جمعه در نشست فرماندهان ارشد سپاه استان بوشهر و فرماندهان دوران دفاع مقدس استان با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه در بوشهر اظهار کرد: باید در راستای تحقق عملی شعار سال و جهش تولید اهتمام ورزیم و شبانه روزی تلاش کنیم.

وی افزود: در ۲ سال اخیر در تقویت اقتصاد دریامحور و مردمی سازی دولت، کارهای بزرگی در استان بوشهر انجام شد که به فضل الهی در سال جاری نیز این روند با شتاب و کیفیت بالاتری تداوم خواهد داشت.

وی اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس با مشارکت و حضور داوطلبانه نیروهای مردمی و بسیجی پیروز شدیم و در جنگ اقتصادی نیز اگر مردم مشارکت و همراهی کنند، قطعاً به نتیجه می رسیم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در پایان دوران دفاع مقدس، شهدا و رزمندگان و فرماندهان جنگ تحمیلی، از طرف مردم تقدیر و تکریم شدند و با وجود گذشت چندین دهه، کماکان شاهد احترام مردم به پیشکسوتان جهاد و شهادت هستیم.

توسعه اقتصاد دریامحور

محمدی زاده تصریح کرد: بدون تردید در پایان جنگ اقتصادی نیز، مردم قدردان فرماندهان جنگ اقتصادی خواهند بود.

وی یادآور شد: بسترهای لازم برای حضور مردم مناطق شهری و روستایی و بخش خصوصی در طرح‌های بزرگ اقتصادی بویژه در حوزه دریامحور فراهم است و مسؤولان استان از نخستین روز سال ۱۴۰۳، استارت حرکت به سمت جهش تولید را زده اند.

استاندار بوشهر ابراز داشت: هر کجا مردم ورود کردند، موفق شدیم و اکنون برای حضور مردم و بخش خصوصی در اقتصاد و تولید و صنعت استان، فرش قرمز پهن می‌کنیم.

در این نشست، تعدادی از فرماندهان سپاه نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و بر لزوم تلاش دسته جمعی برای موفقیت در تحقق شعار سال تاکید شد.

کد خبر 6060232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha