۳ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۴۱

معاون استاندار اردبیل:

شاهد شرایط مناسبی در میزبانی از گردشگران نوروزی هستیم

شاهد شرایط مناسبی در میزبانی از گردشگران نوروزی هستیم

اردبیل- معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: براساس گزارش‌های دریافتی و پیرو اقدامات انجام شده قبل از شروع سفرهای نوروزی امروز شاهد شرایط مناسبی در میزبانی از گردشگران نوروزی هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدکمال‌الدین میرجعفریان ظهر جمعه در جلسه ستاد خدمات سفر استان اردبیل اظهار کرد: طبق گزارش‌هایی که از سوی اعضای ستاد ارائه شد و پیرو اقدامات انجام شده قبل از شروع سفرهای نوروزی امروز شاهد شرایط مناسبی در میزبانی از گردشگران نوروزی هستیم.

وی با بیان اینکه تنها مورد نگران کننده افزایش آمار کشوری تصادفات در تعطیلات نوروزی است، افزود: از همه هموطنان درخواست می‌کنیم قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و از پلیس راهنمایی و رانندگی درخواست شد که با حضور پررنگ‌تر از بی قانونی برخی افراد جلوگیری شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل بیان کرد: انتظار می‌رود که در دور دوم سفرهای نوروزی حضور گردشگران در استان اردبیل افزایش پیدا کند و در همین راستا همه اعضای ستاد و دستگاه‌های اجرایی استان باید اقدامات خود را تا پایان تعطیلات و عید فطر ادامه دهند.

میرجعفریان ادامه داد: همچنین لازم است که اکیپ‌های نظارتی بازدیدهای نظارتی خود را در مورد قیمت و کیفیت اجناس و خدمات ارائه شده افزایش دهند تا شاهد تخلفات و نارضایتی در این حوزه نباشیم.

کد خبر 6060372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha