۱۳ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۳۳

در گفت‎وگو با مهر مطرح شد؛

لزوم همکاری همه ادارات زرندیه در اجرای طرح «زندگی با آیه ها»

لزوم همکاری همه ادارات زرندیه در اجرای طرح «زندگی با آیه ها»

زرندیه- رییس اداره تبلیغات اسلامی زرندیه گفت: همه ادارات شهرستان زرندیه باید در اجرای طرح «زندگی با آیه ها» همکاری و مشارکت داشته باشند.

حجت الاسلام محمد احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره بر ضرورت همکاری ادارات این شهرستان در اجرای طرح زندگی با آیه‌ها، اظهار کرد: طرح مسطورا یک طرح ملی و جامع است و انتظار می‌رود همه ادارات در راستای فراگیر شدن آن پای کار باشند و آیات قرآن را وارد زندگی کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرندیه افزود: به عنوان مثال از شهرداری‌ها انتظار می‌رود بنرهایی با بهره گیری از آیات قرآنی، فضای شهر را معنوی کنند، اصناف واحدهای صنفی را مکلف کنند هر مغازه آیه‌ای از قرآن را در غالب پوستر در مغازه خود نصب کند.

حجت الاسلام احمدی افزود: سپاه، آموزش و پرورش، اداره میراث فرهنگی و گردشگری نیز فضا را برای فراگیر شدن این طرح و آیه‌های قرآنی در مدارس و مجتمع‌های گردشگری، رستوران‌ها و سفره خانه‌ها فراهم کنند.

وی با اشاره به چاپ و توزیع ۲۰۰۰ پیک قرآنی با حمایت ۶ خیر زرندی افزود: طرح مسطورا یعنی سطر به سطر زندگی با آیه‌های قرآنی، به گونه‌ای که آیه‌های قرآن به گفتمان عمومی در جامعه تبدیل شود و باید قرآن را وارد زندگی‌ها بکنیم و شفا و رحمت این کتاب الهی را وارد جامعه و زندگی کنیم.

حجت الاسلام احمدی بیان کرد: زمانی که خیران به محتوا و ارزش بالای این طرح پی بردن هر کدام به سهم خود مشارکت کردند و میزان اعتبار جمع آوری شده در قالب پیک قرِآنی به چاپ رساندند.

وی تاکید کرد: در راستای ایجاد انگیزه و تشویق میان مشارکت کنندگان این طرح، مسابقه برگزار می‌شود و به ۵۰ نفر به قید قرعه ۱۰۰ هزار تومان عیدی تقدیم می‌شود.

حجت الاسلام احمدی افزود: با تعامل و همکاری هلال احمر این طرح در نوروزگاه‌های بین راهی نیز در قالب پیک‌های قرآنی برای مسافران بویژه کودکان آنها تدارک دیده شده و همچنین در میان مساجد و سایر اماکن مذهبی، مؤسسات قرآنی، آموزش و پرورش و نوروزگاه‌ها فراگیر شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرندیه با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر بهره از ظرفیت مردمی در همه امور گفت: در این راستا تلاش شده از ظرفیت مردمی بویژه خیران برای اجرای طرح زندگی با آیه‌ها استفاده شود.

کد خبر 6061756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha