۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۳۳

رییس اداره ایمنی بنادر بوشهر:

امدادرسانی به ۲ خدمه بارج مسطح در آب‌های بوشهر انجام شد

امدادرسانی به ۲ خدمه بارج مسطح در آب‌های بوشهر انجام شد

بوشهر- رییس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: امدادرسانی به ۲ خدمه بارج مسطح در آب‌های بوشهر با موفقیت پایان یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان گلستانی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیرو اعلام اضطرار شناور یاد شده به مرکز هماهنگی جست و جو و نجات دریایی بوشهر مبنی بر پاره شدن طناب یدک کش بر اثر طوفان، رها شدن بارج و عدم کنترل آن، پس از هماهنگی لازم شناور هادی ۶ به منطقه اعزام شد.

وی بیان کرد: فرمانده شناور مضطر اعلام کرد بارج به همراه ۲ نفر از خدمه در موقعیت فوق به گل نشسته و به دلیل کم بودن عمق امکان شناورسازی آن وجود ندارد.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: در ادامه تیم واکنش سریع بندر با یک فروند قایق موتوری جهت نجات ۲ نفر خدمه مستقر بر روی بارج به موقعیت اعزام و اقدام به نجات خدمه کرد.

وی یادآور شد: با اتمام عملیات نجات، تین واکنش سریع به اسکله پایانه مسافربری بندر بوشهر رسید تا پس از بهبود شرایط نسبت به شناورسازی بارج اقدام شود.

گلستانی تاکید کرد: دریانوردان در صورت مواجهه با شرایط اضطرار دریایی باید در اسرع وقت با سامانه تلفنی ۱۵۵۰ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6062638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha