۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۵۷

فرمانده سپاه خاش:

بسیجیان وطن همواره آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند

بسیجیان وطن همواره آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند

خاش_ فرمانده سپاه خاش گفت: بسیجیان و پاسداران وطن همواره آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد مالدار صبح امروز سه شنبه در بازدید و تبریک عیدنوروز و میلاد امام حسن مجتبی (ع)، که به همراه مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش در محل پایگاه‌های رزمی و عملیاتی زیر مجموعه سپاه این شهرستان انجام شد، گفت: نیروهای سخت کوش و پرتلاش و خدمتگزار سپاه در تمام رده‌ها آماده جانفشانی در راه اسلام، انقلاب و رهبری بوده و در عرصه خدمت رسانی به مردم و صیانت از مرزهای میهن و تأمین امنیت مقتدرانه در صحنه حضوری فعال و تأثیرگذار دارند.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح در شهرستان خاش و از جمله بسیجیان دلاور و پاسداران وطن آماده خدمت رسانی شایسته به مردم و مهمانان نوروزی هستند.

وی اظهار کرد: ولایت مداری، اخلاص، تدین، مردمیاری و حضور همیشگی و حماسی در صحنه‌های مختلف نظام اسلامی از ویژگی‌های شاخص بسیجیان و پاسداران وطن در این شهرستان به شمار می‌رود.

مالدار اضافه کرد: بسیجیان و پاسداران وطن در شهرستان خاش در مقوله‌های محرومیت زدایی و سازندگی نیز نقش چشمگیری بر عهده دارند که شایسته تقدیر است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن شیبک مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش نیز در این دیدار و بازدید، گفت: نیروهای مسلح و دلاورمردان بسیجی و عزیزان ما در سپاه شهرستان همواره کانون و محور وحدت، اخوت، برادری، الفت، صمیمیت و تکریم انسانی بوده و از نگاه اخلاقی نیز الگو هستند.

کد خبر 6062685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۴:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      4 2
      درود بر همه مرزبانانی که در روزهای تعطیل و غیر تعطیل از امنیت کشور در مقابل اشرار و ... دفاع می کنند.
    • روشن IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      0 0
      روشن هستم سال سال۱۸.۱۲.۶۴رفتم سربازی کربلا۷مجروشودم بسیج ۲بارفتم جبهه سردشت شیمیائی شودم سال۶۵ جانبازهستم ولی چیزی حقوقی نمیدن با یارانه ۸نفری زندگی می کنیم الان هم بسیج هستم هرموقه بگن آماده هستم برای وطن خودم خدمت کنم
    • صحراروش IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      0 0
      سلام من یه ایثارگرهستم بسیجی هم هستم هرزمان بخاد برای خدمت آماده هستم سال۶۳دوباربسیجی رفتم ۲۸ما سربازبودمسال۱۸.۱۲.۶۴رفتم سربازی منطقه حاج عمران عراق بودم
    • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      0 0
      خدا پشت و پناهتان
    • ع ا ز CA ۰۵:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
      0 1
      درود بیکران و سلام بر شهدای بسیجیان که بسیج در واقع بازوی انقلاب و مدافع مجاهدان اسلام و ایران هستند که در تمام طول تاریخ انقلاب لحظهای ایران و مردم را تنها نگذاشتن و و از جان عزیزتر مایه در دفاع از میهن و مقدسات و ناموس مردم دفاع غیرتی کردن خدا قوت شیر مردان ایران و اسلام .
    • م.د IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
      1 0
      من جازه نمی دهیم فرزندانمان واردبسیج شود بی جهت حق نداریدبدون رضایت خانواده برای فرزندانمان انهاراواردبسیج کنیدخودم رفتم پشیمانم چون وقتی جانبازان تاحالاهیچگونه خدماتی ازانهاندیدیم حتی در دوران مجروحیت