۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۰۲

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در گفت‌وگو با مهر:

امیدواریم محفل قرآنی امام حسنی‌ها، پایه ای برای آزادی غزه باشد

امیدواریم محفل قرآنی امام حسنی‌ها، پایه ای برای آزادی غزه باشد

حجت الاسلام رضا عزت زمانی گفت:حس زیبایی که در این محفل و دورهمی قرآنی به ما دست می‌دهد این است که جامعه قرآنی ما عطش ارتباط و اتصال با قرآن را دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، اجتماع بزرگ محفل قرآنی امام حسنی‌ها امروز از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۸:۳۰ با حضور پرشور خانواده‌ها در مجموعه ورزشی آزادی در حال برگزاری است.‌

حجت الاسلام رضا عزت زمانی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در حاشیه محفل قرآنی امام حسنی‌ها گفت: حس زیبایی که در این محفل و دورهمی قرآنی به ما دست می‌دهد این است که جامعه قرآنی ما عطش ارتباط و اتصال با قرآن را دارد و به میزانی که ما فرصت بروز این ایمان و اعتقاد مردم را فراهم کنیم، مردم حضور پیدا می‌کنند.

وی افزود: همانطور که می‌بینید در یک روز وسط هفته با وجود تعطیلات و مشغله‌ها و با دهان روزه، اینگونه به عشق و علاقه قرآن به نمایندگی از میلیون‌ها نفری که دوست داشتند در این محفل نورانی حاضر باشند، مردم تهران عشق و علاقه خود را به قرآن نشان دادند.

عزت زمانی در پایان گفت: امیدواریم این محفل که به یاد مادران و کودکان غزه برپا شده است، پایه‌ای برای آزادی مردم فلسطین باشد.

کد خبر 6063006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha