۷ فروردین ۱۴۰۳، ۲۲:۰۸

بهادری جهرمی در گفت و گو با مهر:

دولتمردان باید نگاه قرآنی داشته باشند

دولتمردان باید نگاه قرآنی داشته باشند

بهادری جهرمی درباره اهمیت قرآنی بودن مسوولان گفت:اگر دولت قرار بر اسلامی بودن داشته باشد؛ دولتمردان باید نگاه قرآنی داشته باشند. اگر کسی قرآن را درست نشناسد صلاحیت و توانایی مدیریت را ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، اجتماع بزرگ محفل قرآنی امام حسنی‌ها امروز از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۸:۳۰ با حضور پرشور خانواده‌ها در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه حضورش با خانواده در این محفل قرآنی در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن خداقوت به برگزار کنندگان مراسم گفت: این مراسم با استقبال زیادی مواجهه شده و ورزشگاه کاملاً پر شده است و مردم پر شور و با اشتیاق حضور پیدا کردند.

وی با اشاره به اینکه به دلیل شوق فرزندانش در این محفل حاضر شده است، ادامه داد: فرزندانم دوست داشتند در این محفل قرآنی حضور یابند که الحمدالله توفیق حاصل شد و در جمع قرآنیان امام حسنی حاضر شدیم.

سخنگوی دولت اظهار داشت: قرآن در سطح جایگاهش مهجور واقع شده و آن طور که باید ما به آن توجه نمی‌کنیم ولی الحمدالله فعالیت‌های قرآنی مردمی کم نیست. درست است که چنین اجتماعی برای نخستین بار رخ داده است اما محافل قرآنی کوچک‌تر در سطح محله و جمع خوانی‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان همیشه رواج داشته است.

بهادری جهرمی با تاکید بر اینکه دولت هم باید حامی تمام فعالیت‌های قرآنی باشد، اظهار داشت: در حوزه فعالیت‌های فرهنگی، محور و پیشران مردم هستند و دولت هم طبیعتاً باید نقش حمایتی خود را انجام دهد.

وی با اشاره به اهمیت قرآنی بودن مسؤولان گفت: اگر دولت قرار بر اسلامی بودن داشته باشد؛ دولتمردان باید نگاه قرآنی داشته باشند. اصلی ترین منبع مشخص احکام اسلام قرآن است و اگر کسی قرآن را درست نشناسد صلاحیت و توانایی مدیریت درست را ندارد.

کد خبر 6063178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha