۱۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۱۹

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران خبر داد؛

امدادرسانی به کوهنورد ۳۵ ساله در ارتفاعات دربند

امدادرسانی به کوهنورد ۳۵ ساله در ارتفاعات دربند

شمیرانات- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران از امدادرسانی نیروهای عملیاتی این جمعیت به بانوی کوهنورد ۳۵ ساله در دربند خبر داد.

مرتضی رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر، از امدادرسانی نیروهای عملیاتی این جمعیت به بانوی کوهنورد ۳۵ ساله در دربند خبر داد و اظهار کرد: روز چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در پی اطلاع مردمی‌به پایگاه امداد و نجات دربند مبنی بر ضعف و بی حالی و افت فشارخون کوهنورد خانم ۳۵ ساله در ارتفاعات دربند (محدوده ایستگاه ۲ تله سیژ) بلافاصله یک تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات کوهستان دربند به محل حادثه اعزام شد.

وی گفت: نجات گران پس از رسیدن به محل حادثه و انجام اقدامات اولیه امدادی، مصدوم را به پایین ارتفاعات منتقل و در نهایت با اخذ رضایت شخصی مرخص شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران با توجه به شرایط منطقه و حوادث متعددی که برای کوهنوردان و گردشگران رخ می‌دهد، تأکید کرد: ورزشکاران و شهروندان باید نکات ایمنی و همچنین تغذیه مناسب پیش از کوهنوردی را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.

رضایی در پایان افزود: شماره ۱۱۲ به عنوان ندای امداد و نجات هلال احمر به طور شبانه روزی آماده امدادرسانی به هموطنان حادثه دیده در جاده‌ها و کوهستان‌ها است.

کد خبر 6064976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha