۱۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۵۵

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

برگزاری مراسم شب‌های قدر در یک‌هزار و ۵۰۰ نقطه از استان همدان

برگزاری مراسم شب‌های قدر در یک‌هزار و ۵۰۰ نقطه از استان همدان

همدان-معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: امسال در شب‌های قدر بیش از هزار و ۵۰۰ نقطه از استان همدان مراسم احیا شبهای قدر برگزار می‌شود.

حجت الاسلام محمد عسگری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه مراسم شاخص استان همدان در حسینیه امام خمینی ره همدان برگزار می‌شود افزود: برنامه شب‌های قدر در امامزاده عبدالله، بقاع متبرکه شهرستان‌های مختلف استان مانند، شاهزاده محمد و علی نهاوند، مصلی‌های نماز جمعه سطح شهرستان‌ها ی مختلف استان برنامه محوری و شاخص دارند.

وی با بیان اینکه در مساجد شهرهای استان هم میزبان اهالی مناجات و دعا هستند افزود: در این شب‌ها برنامه‌ها و مراسم‌های مختلفی همچون قرائت زیارت عاشورا، دعای جوشن کبیر، سنت خواندن نماز قضا، بحث کمک به محرومین، سرپرستی ایتام که با همکاری و محوریت کمیته امداد، برپایی غرفه‌ها در حاشیه مراسم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اهدا خون در شب‌های قدر هر ساله با محوریت سازمان انتقال خون اتفاق می‌افتد گفت: مراسم شب‌های قدر همچنین در چادرهای عشایری، در مساجد روستاها و در محلات با محوریت منازل به صورت خانگی در ۱۵۰۰ نقطه از استان برگزار می‌شود.

کد خبر 6065075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha