۱۰ فروردین ۱۴۰۳، ۲۱:۱۵

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ایلام خبر داد؛

آمادگی پلیس ایلام برای شب های ایلام

آمادگی پلیس ایلام برای شب های ایلام

ایلام-جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از حضور پررنگ ماموران پلیس در این شب‌ها و در قالب تیم‌های گشت ‏موتوری، خودرویی و پیاده در سطح شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ کامبیز آرمان شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به ایام لیالی قدر و شهادت مولی الموحدین علی بن ابیطالب (ع)، از شب‌های به عنوان قلب ماه رمضان یاد کرد و اظهارداشت: در ماه نزول رحمت الهی، استقبال و حضور مردم خداجو و ولایت مدار استان در مساجد، اماکن مذهبی نسبت به سایر ماه‌های سال، پررنگ‌تر شده که اوج این حضور در شب‌های قدر خواهد بود.

وی با بیان اینکه برقراری نظم و امنیت محل‌های برگزاری مراسم شب‌های قدر همه ساله در دستور کار پلیس قرار دارد، گفت: به منظور باشکوه‌تر برگزار شدن و نیز تامین امنیت مطلوب مراسم این شب‌ها، پلیس حضور پررنگی خواهد داشت.

این مقام انتظامی بهرام اتخاذ تدابیر پلیس برای تامین نظم و امنیت مساجد و حسینیه‌ها که مراسم احیاء شب‌های قدر در آن‌ها برگزار می‌شود، اشاره کرد و از شهروندان خواست برای تامین امنیت این شب‌ها با پلیس همکاری لازم را داشته و در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

کد خبر 6065098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha