۱۱ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۴۸

فرمانده انتظامی استان سمنان:

انجام ۵ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ متخلفان دستگیر شدند

انجام ۵ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ متخلفان دستگیر شدند

سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام پنج ماموریت پلیسی طی تعطیلات پایان هفته در استان خبر داد و گفت: در این راستا متخلفان، سارقان و معتادان متجاهر در استان دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای صبح شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طی تعطیلات پایان هفته پنج مأموریت ویژه پلیسی در استان به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در گرمسار و دامغان، کشف تاغ، توقیف نیسان سرقتی با پلاک جعلی و دستگیری سارق موتورسیکلت از جمله این مأموریت‌ها هستند.

وی ضمن بیان اینکه طرح ۴۸ ساعت ارتقا امنیت اجتماعی در دامغان به اجرا در آمد، افزود: هفت خودرو متخلف توقیف، پنج واحد پلمپ، ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف، پنج معتاد متجاهر، دو سارق منزل و ۱۸ مشکوک التابع در این طرح دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طرح ارتقا امنیت اجتماعی در گرمسار نیز اجرایی شده است، ابراز داشت: یک سارق، ۵۰ معتاد، شش تبعه غیر مجاز، پنج مشکوک به سارق دستگیر و هفت موتورسیکلت و دو خودرو هنجار شکن در این رابطه توقیف شدند.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه سارق موتورسیکلت در گرمسار دستگیر شده است، تصریح کرد: با همکاری پاسگاه انتظامی جنت آباد چهار موتور سیکلت مسروقه از این فرد مورد شناسایی قرار گرفت.

وی ضمن بیان اینکه از خودرو سواری دنا در حوالی آرامستان شهر سمنان ۳۰۰ کیلوگرم چوب تاغ قاچاق کشف و ضبط شد، افزود: با اعتراف راننده تاغ به اداره منابع طبیعی منتقل و متخلف راهی دادسرا شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان از توقیف نیسان سرقتی با پلاک جعلی در شاهرود خبر داد و افزود: با همکاری نیروی انتظامی بخش بسطام خودرو نیسان وانت مشکوک متوقف و راننده که سارق حرفه‌ای ۴۰ ساله بود به جرم سرقت خود اعتراف کرده است.

کد خبر 6065247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
      0 0
      حکومت درحالی مشت اهنین بر سر معترضان به تخلف و بیعدالتی و فساد میکوبد که اوباش و سارقین و قانون شکنان و دیگر عوامل ناامنی جامعه در حمایت و رافت نهادهای مربوطه، جسورانه مشغولند.