۱۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۱۹

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان لامرد:

سرعت غیرمجاز جان ۲ نفر را در لامرد گرفت

سرعت غیرمجاز جان ۲ نفر را در لامرد گرفت

لامرد - جانشین فرمانده انتظامی شهرستان لامرد گفت: بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو پارس و زانتیا با یکدیگر، ۲ نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدرضا رضایی با اعلام این خبر گفت: پیش از ظهر شنبه با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف بین دو دستگاه خودرو زانتیا و پژو پارس در یکی از بلوارهای شهرستان لامرد، بلافاصله مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان لامرد گفت: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد یک دستگاه خودرو زانتیا به علت سرعت غیرمجاز با یک دستگاه خودرو پژو پارس برخورد کرده که در نتیجه آن، ۲ سرنشین خودرو زانتیا در دم جان خود را از دست داده‌اند و ۲ سرنشین و راننده خودرو پژو پارس نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل گردیدند.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از رانندگان خطرات و جوانب رانندگی را جدی نگرفته و با اقدامات خطرآفرین، جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازند که این مسئله عواقب جبران‌ناپذیری را برای آنان در پی خواهد داشت.

کد خبر 6065572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha