۱۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۰۱

رییس کل دادگستری استان زنجان:

اجرای عدالت از وظایف ذاتی و لاینفک دستگاه قضایی زنجان است

اجرای عدالت از وظایف ذاتی و لاینفک دستگاه قضایی زنجان است

زنجان-رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: اجرای عدالت از وظایف ذاتی و لاینفک دستگاه قضایی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علی فرجی برحق روز شنبه در اولین جلسه شورای مدیران دادگستری زنجان در سال جدید افزود: ارتباط خوب و موثر با اقشار مختلف مردم به ویژه با مراجعین مجموعه دستگاه قضایی و نیز همدلی و همکاری با آنها موجب تقویت تشکیلات قضایی است.

وی اظهار داشت: پایش و تعیین تکلیف پرونده های مسن، استفاده از مجازات های جایگزین حبس، برگزاری جلسات دادرسی الکترونیکی و مشورت کردن در پرونده های مهم از مسائل و موضوعات مورد تاکید است.

فرجی برحق ادامه داد: همچنین اهتمام ویژه در پروندهای عفاف و حجاب، مشروبات الکلی و قاچاق باید وجود داشته باشد تا آرای صادره قابل دفاع و مستحکم باشند.

رییس کل دادگستری استان زنجان ادامه داد: توجه به آیات قرآن کریم، شیوه و روش برخورد ائمه هدی (ع) با مردم از اصول راهبردی در مدیریت است.

وی با اشاره به نامه امیرالمومنین (ع) به محمد ابی بکر استاندار مصر افزود: فروتنی، تواضع و نرم خویی در برخورد با مردم باعث تقویت ارتباط معنوی بین مردم و حاکمیت می شود.

فرجی برحق ادامه داد: حکومتی برقرار و مستمر است که دارای جایگاه و حمایت مردمی باشد که این حمایت زمانی حاصل می شود که مردم، حاکمان و حکومت را از خود بدانند.

وی اضافه کرد: توجه به معنویات، برگزاری مراسمات فرهنگی و مذهبی، حضور در نمازهای جمعه، اهتمام به نظم و انضباط در مجموعه به خصوص در ورود و خروج کارکنان موجب پیشرفت و تعالی سازمانی خواهد شد.

رییس کل دادگستری استان زنجان همچنین نظارت مستمر مدیران حوزه های قضایی بر نیروهای تحت امر و حوزه استحفاظی خود و توجه به بخشنامه ها و اسناد بالا دستی را خواستار شد.

کد خبر 6065618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha