۱۲ فروردین ۱۴۰۳، ۸:۵۵

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) قوچان خبرداد؛

اجرای طرح «اطعام مهدوی» در قوچان با توزیع بیش از ۸ هزار پرس غذا

اجرای طرح «اطعام مهدوی» در قوچان با توزیع بیش از ۸ هزار پرس غذا

قوچان- رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) قوچان گفت: طرح اطعام مهدوی ویژه ماه رمضان با همکاری شش آشپزخانه در قوچان اجرا و تاکنون ۸ هزار و ۴۱۰ پرس غذای گرم میان نیازمندان توزیع‌شده است.

محمدولی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پویش ملی اطعام مهدوی از ابتدای ماه مبارک رمضان و هم‌زمان با سراسر کشور در این شهرستان اجرایی شده است و در کنار آن تهیه، بسته‌بندی و توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان نیز در دستور کار قرار دارد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) قوچان بابیان اینکه شش آشپزخانه در این شهرستان در این طرح با کمیته امداد و مراکز نیکوکاری همکاری دارند، افزود: تاکنون ۸ هزار و ۴۱۰ پرس غذای گرم میان همه نیازمندان شناسایی‌شده این شهرستان توزیع شد که ۸ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال توسط خیرین و مراکز نیکوکاری هزینه شده است.

وی با تأکید بر اینکه این طرح به ابتکار کمیته امداد و با نام امام زمان (عج) اجرا می‌شود و تاکنون برکات بسیاری به همراه داشته است، گفت: علاوه بر غذای گرم توزیع ۴ هزار و ۲۴۰ افطاری ساده به ارزش یک میلیارد و ۵۸۵ میلیون ریال انجام‌شده است.

محمدی یادآور شد: تاکنون یک هزار و ۱۳۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز از محل کمک‌های خیرین و کمیته امداد توزیع‌شده که شامل برنج، چای، روغن، حبوبات، ماکارونی و… است.

کد خبر 6065787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha