۱۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۵۵

امام جمعه آستارا:

ملت ایران در ۱۲ فروردین توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند

ملت ایران در ۱۲ فروردین توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند

آستارا- امام جمعه آستارا گفت: ملت ایران در یوم الله ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ با رأی ۹۸ درصدی خود توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدجواد باقری ارومی ظهر یکشنبه در مراسم سالروز جشن تثبیت جمهوری اسلامی در مزار شهدای گمنام آستارا واقعه ۱۲ فروردین و انتخاب نام نظام جمهوری اسلامی توسط ملت انقلابی ایران را یکی از وقایع بسیار مهم در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: این روز در تاریخ تمدن ایران یک روز استنثایی، بسیار تحول‌زا و حماسی بود.

وی با تاکید بر اینکه در تاریخ تمدن ایران روزی سراغ نداریم که ملت ایران با رأی ۹۸.۲ درصدی خود توانسته باشد یک نظام سیاسی را در مسیر تحولی خود انتخاب کند، افزود: این رویداد عظیم در ۱۲ فرودین به وقوع پیوست و همه توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

امام جمعه آستارا با بیان اینکه جمهوری اسلامی حرم است و وقتی کسی در محدوده جمهوری اسلامی قرار می‌گیرد در امان است افزود: باید قدر نعمت نظام را بدانیم و با جان و دل آن را حفظ کنیم چرا که نظام جمهوری اسلامی زمینه را برای ظهور امام زمان آماده می‌کند و این نظام مخالف طاغوت و استکبار است و این ارزش و قدرت ما را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: توان نظامی و وحدت مردم از عوامل بازدارنده توطئه‌های دشمنان است و دستگاه‌های متولی باید بستر گرایش جوانان به ایثار و ارزش‌ها را فراهم کنند.

در پایان این مراسم با حضور جمعی از مسؤولان و خانواده‌های ایثارگران، مزار شهدای گمنام آستارا غبارروبی و عطرافشانی شد.

کد خبر 6066133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha