۱۳ فروردین ۱۴۰۳، ۴:۰۶

رییس آتش نشانی رشت:

آتش سوزی یک اغذیه فروشی در رشت/ حریق مهار شد

 آتش سوزی یک اغذیه فروشی در رشت/ حریق مهار شد

رشت - رییس آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت از آتش سوزی یک مغازه اغذیه فروشی در بلوار قلی پور این شهر خبر داد و گفت: در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید.

شهرام مؤمنی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به جزئیات بیشتر این حادثه اظهار کرد: حادثه آتش سوزی در یک دستگاه فروشی واقع در بلوار شهید قلی پور رشت در ساعت ۰۰:۳۵ دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه به محض رسیدن تیم‌های عملیات، شعله وری اجاق گاز و سقف کاذب به همراه دود گرفتگی مغازه مشاهده می‌شد، افزود: با توجه به اطلاع رسانی سریع و حضور به موقع تیم عملیات آتش توسط نخستین تیم اعزامی مهار شد و از گسترش و پیشروی آتش جلوگیری شد.

مؤمنی با اشاره به اینکه علت در دست بررسی است و به کسی آسیب جانی نرسید، تصریح کرد: در مجموع ۳ خودروی آتش نشانی به همراه ۷ آتش نشان به محل حادثه اعزام شده بودند.

وی با تاکید بر اینکه در اغذیه فروشی‌ها و یا رستوران‌ها حتماً خاموش کننده دستی داشته باشند، گفت: روش استفاده از آن را بدانید در کنار این امر مهم هوشیار باشید و هیچ زمان روغن آتش گرفته را با آب خاموش نکنید و در چنین حالتی تنها درپوش ظرف روغن آتش گرفته را با خونسردی و بدون ترس بر روی ظرف قرار دهید تا در لحظه و پس از قطع اکسیژن، آتش خاموش شود.

کد خبر 6066339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha