۱۳ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۴۶

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی خبرداد؛

ورود بیش از ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر زائر به استان خراسان رضوی

ورود بیش از ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر زائر به استان خراسان رضوی

مشهد- جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی از ورود بیش از ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر زائر به استان و مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد اظهار کرد: از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ لغایت ۱۲ فروردین ماه جاری مجموعاً ۹ میلیون و ۷۴۷ هزار و ۲۵۷ نفر به استان خراسان رضوی و مشهد سفر کرده‌اند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی ادامه داد: بیشتر آمار ورود مسافر به تعداد ۸ میلیون و ۲۵۴ هزار و ۳۵۱ نفر با وسایل حمل و نقل شخصی به استان و مشهد سفر کرده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین تعداد ۷۰۲ هزار و ۸۸ نفر از طریق حمل و نقل جاده‌ای، ۵۰۶ هزار و ۴۱۶ نفر از طریق راه‌آهن، ۲۸۴ هزار و ۴۰۲ نفر از طریق فرودگاه در این ایام به استان و مشهد الرضا (ع) مشرف شده‌اند.

گنابادی نژاد یادآور شد: در موج سوم سفر به خراسان رضوی، بازگشت مسافران از خراسان رضوی آغاز شده که البته تدابیر لازم برای بازگشت مسافران اندیشیده شده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه در استان خراسان رضوی پیش‌بینی‌های لازم برای اقامت زائران در بخش رسمی، موقت و اضطراری انجام شده است، گفت: میانگین ضریب اشغال واحدهای اقامتی طی شبانه روز گذشته در واحدهای اقامتی رسمی مشهد ۵۹ درصد، واحدهای موقت ۵۴ درصد و واحدهای اضطراری ۳۰ درصد بوده است.

کد خبر 6066712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha