۱۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۴۴

مشارکت ۱۲۹میلیارد تومانی خیرین و مردم هرمزگان در پویش اطعام مهدوی

مشارکت ۱۲۹میلیارد تومانی خیرین و مردم هرمزگان در پویش اطعام مهدوی

بندرعباس - معاون توسعه ی مشارکت های مردمی کمیته امداد استان هرمزگان از مشارکت ۱۲۹ میلیارد تومانی خیرین و مردم نوع دوست هرمزگانی در پویش اطعام مهدوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عیسی زارعی اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان پویشی تحت عنوان طرح «اطعام مهدوی» با همکاری مراکز نیکوکاری، هئیت های مذهبی، گروه های جهادی، مشارکت خیرین و کمک های مردمی در جهت کمک به معشیت نیازمندان در هرمزگان اجرا شد که در نیمه اول ماه مبارک رمضان تعداد ۴۶۹ هزار و ۹۵۹ پرس غذای گرم، ۵۷۱ هزار و ۹۶ افطاری ساده و ۲۲ هزار و ۸۶۷ سبد معیشتی بین نیازمندان هرمزگانی توزیع شد.

زارعی ضمن تشکر از همکاری مراکز نیکوکاری، هئیت های مذهبی و گروه های جهادی در استان افزود: در این پویش مجموعاً یک میلیون و ۳۶ هزار و ۹۲۲ (بسته معیشتی، غذای گرم و افطاری ساده) بین نیازمندان هرمزگانی به ارزش ۱۲۹ میلیارد توزیع شده است.

معاون توسعه ی مشارکت های مردمی کمیته امداد استان هرمزگان با بیان اینکه این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، یادآور شد: در ماه مبارک رمضان مردم نوع دوست می‌توانند از طریق درگاه های کد دستوری #۰۷۶*۸۸۷۷* و یا شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۴۸ در طرح پویش اطعام مهدوی مشارکت نمایند و همچنین در این ماه خیر و برکت با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ در طرح اکرام ایتام و محسنین حامی یا چند فرزند یتیم و محسنین شوند.

کد خبر 6067314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha