۱۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۱۴

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در پیامی مطرح کرد؛

اقدام صهیونیست تنفر انسان‌های آزاده جهان را برانگیخت

اقدام صهیونیست تنفر انسان‌های آزاده جهان را برانگیخت

اصفهان- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در پیامی عنوان کرد: بی‌شک اقدام بزدلانه و کورکورانه رژیم سفاک صهیونیستی تنفر انسان‌های مؤمن و آزاد جهان را بیش از پیش برانگیخته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی فوقی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در پی شهادت جمعی از فرماندهان سپاه اسلام به ویژه شهید محمدرضا زاهدی از دیار اصفهان در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق پیامی را صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ (آل عمران /۱۶۹)

حمله موشکی رژیم تروریستی صهیونیستی اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را که منجر به شهادت سرداران رشید مدافع حرم، سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سرتیپ پاسدار محمد هادی حاجی رحیمی از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و ۵ تن از افسران همراه آنان گردید، شدیداً محکوم کرده و این فاجعه را به محضر حضرت ولی عصر عج، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و خانواده‌های معظم این عزیزان و عموم ملت شهیدپرور ایران اسلامی تسلیت عرض می‌نمائیم.

دلاوری‌های مستمر این مجاهدان راه خدا در جبهه‌های جنگ تحمیلی و پس از آن در عرصه‌های فرا سرزمینی برای حفظ ثبات و امنیت خاک مقدس ایران برکسی پوشیده نیست.

بی‌شک اقدام بزدلانه و کورکورانه رژیم سفاک صهیونیستی و پشتیبانان غربی آن، در حمله هوایی اخیر، تنفر انسان‌های مؤمن و آزاده جهان را از این رژیم جعلی، بیش از پیش برانگیخته و به عمر منحوس آن، زودتر پایان خواهد بخشید. اینجانب از عموم مردم ولایتمدار و هیئات مذهبی اصفهان تقاضا دارم با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن محکوم نمودن اقدام اخیر رژیم صهیونیستی، مشتی محکم به دهان این رژیم جعلی و پشتیبانان غربی و آمریکایی او زده و با مردم مظلوم و ستمدیده غزه اعلام همدردی نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی فوقی

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان

کد خبر 6067599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha