۱۴ فروردین ۱۴۰۳، ۲۰:۰۱

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

ارزش‌های اسلامی و سیره شهدا تبیین شود

ارزش‌های اسلامی و سیره شهدا تبیین شود

شاهرود- نماینده ولی فقیه در استان سمنان خواستار تبیین ارزش‌های اسلامی و سیره شهدا در جامعه شد و گفت: مطالعه سیره معنوی شهدا چراغ راه همه ما خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی شامگاه سه شنبه در یادواره ۱۲۰ شهید میغان در مسجد این روستا از توابع بخش بسطام شاهرود، خواستار توجه به تبیین مجاهدت‌های رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس شد و ابراز کرد: ارزش‌های اسلامی و سیره شهدا نیازمند تبیین است.

وی با بیان اینکه امروز به خصوص برای نسل جوان باید تبیین مد نظر قرار گیرد زیرا اهمیت بسیاری دارد، ابراز کرد: جهاد تبیین در جامعه برای همه دغدغه مندان ارزش‌های اسلامی و انقلاب اهمیت بسزایی دارد.

امام جمعه سمنان خواستار توجه نهادهای فرهنگی به تبیین سیره شهدا شد و ابراز کرد: حضور در یادواره شهدا یعنی حرکت در مسیر نورانی شهدا شهدا است اما باید سیره شهدا را در تمام جامعه ترویج کرد و به برگزاری یادواره‌ها بسنده نکرد.

مطیعی با بیان اینکه ارزش‌های دینی بسیاری مرهون و ماحصل خون پاک شهدا است، تاکید کرد: باید برای جوان امروز بیان کرد که امنیت کنونی کشورمان، مرهون خون شهدا است.

به گزارش مهر، میغان با ۱۲۰ شهید در دورانی که جمعیت این روستا حتی به یک هزار نفر نیز نمی‌رسید، به شهیدستان ایران اسلامی معروف است.

کد خبر 6067744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha