۱۴ فروردین ۱۴۰۳، ۲۲:۵۲

فرمانده انتظامی کرمانشاه خبر داد؛

کاهش ۴۷ درصدی سرقت منزل در کرمانشاه/جرائم ۲۵ درصد کاهش یافت

کاهش ۴۷ درصدی سرقت منزل در کرمانشاه/جرائم ۲۵ درصد کاهش یافت

کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کاهش ۴۷ درصدی سرقت منزل در کرمانشاه خبر داد و گفت: در نوروز ۱۴۰۳ مجموع جرائم در کرمانشاه ۲۵ درصد نسبت به نوروز ۱۴۰۲ کاهش داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی حاجیان شامگاه سه شنبه در گفت‌وگوی ویژه خبری اظهار کرد: طرح نوروزی پلیس از ۲۹ اسفند تا ۱۴ فروردین برگزار و نتیجه آن کاهشی شدن همه معضلات اجتماعی خصوصاً پدیده سرقت بود.

وی افزود: در نوروز ۱۴۰۳ مجموع جرایم ۲۵ درصد نسبت به نوروز ۱۴۰۲ کاهش داشت.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: سرقت از مسافران نوروزی امسال ۵۰ درصد نسبت به نوروز سال گذشته کاهش پیدا کرد و مهمانان کرمانشاه با خاطره‌ای زیباتر نسبت به سال‌های گذشته استان ما را ترک کردند.

وی ادامه داد: در نوروز امسال شاهد کاهش ۴۷ درصدی سرقت منزل، ۳۹ درصدی سرقت مغازه و ۵ درصدی سرقت خودرو بودیم.

سردار حاجیان خاطرنشان کرد: سرقت‌های مهم از ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ حدود ۲۸ درصد و سرقت‌های جزئی هم ۲۴ درصد در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشت.

به گفته وی پلیس در سال جدید با همه توان از امنیت و آرامش مردم دفاع و به مجرمان و مخلان نظم و امنیت اجازه عرض اندام را نخواهد داد.

وی یادآور شد: پلیس به عنوان ضابط قانون در کنار دستگاه قضائی بر کار و وظایف دیگر دستگاه‌ها نظارت خواهد کرد و هر جایی کوتاهی ببیند به نفع مردم مطالبه گری کرده و سازمان‌ها نیز مکلف به اجرای وظایف خود خواهند بود.

رئیس پلیس استان کرمانشاه با اشاره به شتاب هوشمندسازی پلیس در سال ۱۴۰۳، گفت: در سابل جدید مجرمان تحت نظارت شدیدتری قرار می‌گیرند و چنانچه دست از پا خطا کنند با واکنش سخت و پشیمان کننده پلیس روبرو خواهند شد.

کد خبر 6067821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha