۱۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۵۱

در بیانیه هسته دانشجویی دانشگاه های اردبیل عنوان شد؛

قدرت جبهه مقاومت در حال افزایش است

قدرت جبهه مقاومت در حال افزایش است

اردبیل-هسته بین الملل بسیج دانشجویی دانشگاه‌های اردبیل با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد:اقدام تروریستی و جنایتکارانه رژیم غاصب صهیونیستی در دمشق نشان داد که قدرت جبهه مقاومت در حال افزایش است.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این بیانیه که ظهر چهارشنبه منتشر شد هسته بین الملل بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل در بیانیه‌ای حمله موشکی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: حمله موشکی به ساختمان بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق که منجر به شهادت چند تن از مستشاران نظامی‌ ضدتروریسم جمهوری اسلامی ایران شد بار دیگر نشان داد که قدرت جبهه مقاومت درحال افزایش است و مقاومت منسجم‌تر از همیشه شده است و رژیم غاصب صهیونیستی لحظه به لحظه به نابودی خود نزدیک می‌شود.

هسته بین المللی دانشجویی دانشگاه های اردبیل در این بیانیه آورده است: رژیم جنایتکار و گرگ صفت صهیونیستی در نتیجه بیش از شش ماه جنگ ظالمانه، جنایتکارانه اما بدون هرگونه دستاورد علیه جریان‌های مقاومت و ملت صبور و مقاوم فلسطین و در نهایت شکست‌های پی در پی غیر قابل ترمیم نظامی، سیاسی و اخلاقی در نوار غزه به اوج استیصال، درماندگی و سرگردانی راهبردی رسیده است.

این بیانیه می افزاید: بی‌شک این حمله زبونانه و نفرت‌انگیز، نقض مصونیت افراد و اماکن دیپلماتیک و در مغایرت آشکار با مقررات بین‌المللی به‌ویژه کنوانسیون روابط دیپلماتیک ۱۹۶۱ وین، کنوانسیون راجع به پیشگیری و مجازات جرائم علیه اشخاص مورد حمایت بین‌المللی از جمله ماموران دیپلماتیک ۱۹۷۳ و منشور ملل متحد است.

هسته بین الملل بسیج دانشجویی استان اردبیل با تبریک و تسلیت شهادت سرداران و سربازان مجاهد جبهه مقاومت به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، خانواده معظم این شهدا، همرزمان ایشان و ملت شهید پرور ایران اسلامی از تمامی دولت‌ها و مجامع بین المللی خواستار تقبیح و محکومیت شدید این تعرض شنیع و خلاف حقوق بین‌الملل شد.

کد خبر 6068323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha