۱۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۰۶

بخشدار سعدآباد:

همه برای برگزاری راهپیمایی روز قدس در بخش سعدآباد همکاری کنند

همه برای برگزاری راهپیمایی روز قدس در بخش سعدآباد همکاری کنند

بوشهر- بخشدار سعدآباد گفت: به منظور برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس همه دستگاه ها و ادارات در بخش سعد آباد باید نسبت به همکاری و همراهی با ستاد برگزاری مراسم اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه امین نژاد ظهر چهارشنبه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی مراسم راهپیمایی روز قدس و نماز عید سعید فطر اظهار داشت: همه باید نسبت به روز قدس به عنوان یکی از مهمترین بیانات حضرت امام (ره) و مبارزه مسلمانان با رژیم غاصب اسرائیل و دفاع از مردم مظلوم فلسطین به ویژه در سال‌جاری که مترادف است با طوفان الاقصی و قتل عام عمومی مردم مناطق اشغالی توسط رژیم غاصب و جعلی اسرائیل و به موازات آن شرکت گسترده آحاد مردم بخش سعدآباد در راهپیمایی روز قدس سال ۱۴۰۳ و آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان اهتمام ویژه داشته باشیم.

بخشدار سعدآباد افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر سعدآباد رأس ساعت ۱۰/۳۰ روز جمعه مورخ ۱۷ فروردین از محل میدان شهدا آغاز و به مصلای نماز جمعه منتهی و پس از آن شرکت در مراسم نماز جمعه سعدآباد ادامه خواهد یافت.

وی گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر وحدتیه بعد از اقامه نماز جمعه از میدان امام خمینی (ره) شروع و به میدان آزادی منتهی می‌شود.

وی بیان کرد: نماز عید سعید فطر در شهر سعدآباد در محل بقعه متبرکه آقا میر هداف و در شهر وحدتیه در محل مصلای نماز جمعه اقامه خواهد شد.

بخشدار سعدآباد یادآور شد: برای جمع آوری ندورات، باید پس از تأیید بخشداری سعدآباد، امام جمعه محترم شهرهای سعدآباد و وحدتیه و کمیته امداد امام خمینی (ره) در محل نماز عید سعید فطر نسبت به اخذ وجه نقد و دیگر امانات نماز گزاران اقدام کنید.

بخشدار سعدآباد تصریح کرد: استقرار پایگاه‌های اورژانس و آتش نشانی در مسیر راهپیمایی روز قدس و محل اقامه نماز عید سعید فطر الزامی است.

وی گفت: شهرداری‌ها موظف به مهیا سازی محیط و استقرار دیگر امکانات لازم با متولیان برگزاری مراسم الزامی هستند.

امین نژاد یادآور شد: نیروهای انتظامی و حوزه‌های مقاومت با همکاری و وحدت رویه همیشگی نسبت به انتظامات و امنیت کامل مراسم راهپیمایی روز قدس و نماز عید سعید فطر و تمهیدات لازم را در دستور کار خود قرار داده شود.

در این نشست که با حضور امام جمعه شهرهای سعدآباد، وحدتیه و جمعی از اعضای ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس و نماز عید سعید فطر در محل سالن اجتماعات بخشداری سعدآباد برگزار شد، پس از بحث و تبادل نظر در خصوص اهمیت برگزاری باشکوه روز قدس و نماز عید سعید فطر در سطح شهرهای سعدآباد و وحدتیه و همچنین روستاهای تابعه بخش مقرر شد که تمام ادارات، نهادها و ارگان‌ها با استفاده از ظرفیت‌های درون سازمانی نسبت به همکاری و همراهی با ستاد برگزاری مراسم اهتمام ویژه داشته باشند.

کد خبر 6068357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha