۱۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۴۲

امام جمعه بردسکن:

رژیم جنایتکار اسراییل در باتلاق گیر افتاده است

رژیم جنایتکار اسراییل در باتلاق گیر افتاده است

بردسکن- امام جمعه بردسکن گفت: حمله به کنسولگری ایران نشان از این است که رژیم جنایتکار اسرائیل در باتلاق گیر افتاده و برای رهایی از این اوضاع دست و پا می‌زند.

حجت الاسلام علی اصغر امینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق اظهار کرد: این جنایت به خوبی گویای شکست میدانی و درماندگی نظامی رژیم صهیونیستی و روی آوردن به جنگ‌های نامتعارف و خشن در مقابل جبهه مقاومت است تا راه نجاتی برای خود پیدا کند.

امام جمعه بردسکن بیان کرد: شهادت رزمندگان مجاهد و خستگی‌ناپذیر میدان‌های نبرد حق علیه باطل و سربازان مکتب اهل‌بیت (ع) و نظام انقلاب اسلامی در روز شهادت مولی‌الموحدین امیرالمومنین علی (ع) در دمشق قلوب مؤمنین را محزون و جریحه دار ساخت.

وی افزود: حمله رژیم جانی و غده سرطانی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق نشان آشکار از رذالت و پست فطرتی این رژیم جعلی است.

امینی تصریح کرد: حمله به کنسولگری ایران نشان از این است که رژیم جنایتکار اسرائیل در باتلاق گیر افتاده و برای رهایی از این اوضاع دست و پا می‌زند که ان‌شاءالله این دست و پا زدن‌های قبل از نابودی است.

امام جمعه بردسکن با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی قدس اظهار کرد: امسال به فضل الهی روز جهانی قدس متفاوتی با توجه به جنایات وحشتناک اسرائیل در کشتار مردم مظلوم و بی دفاع غزه و بمباران کنسولگری ایران در دمشق تجربه خواهیم کرد.

وی گفت: اسرائیل بداند به پایان خط نزدیک شده است و به زودی از صفحه روزگار نابود و محو خواهد شد.

امینی در پایان بر حضور با شکوه و گسترده اقشار مختلف مردم شهرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

کد خبر 6068652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha