۱۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۸:۳۲

نماینده کنگره:

کمک به اوکراین، نسل آینده آمریکایی‌ها را ورشکسته می‌کند

کمک به اوکراین، نسل آینده آمریکایی‌ها را ورشکسته می‌کند

یک نماینده کنگره آمریکا هشدار داد که واشنگتن به جای کمک به اوکراین باید بر حل و فصل مناقشه این کشور متمرکز شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، نماینده جمهوری خواه ایالت آریزونا در مجلس نمایندگان آمریکا درباره تبعات تداوم کمک های این کشور به اوکراین هشدار داد.

«الی کرین» نماینده جمهوری خواه کنگره روز چهارشنبه گفت که آمریکا باید به حمایت مالی خود از اوکراین در نبرد با روسیه پایان دهد و به جای آن بر حل و فصل این مناقشه تمرکز کند.

نماینده جمهوری خواه ایالت آریزونا در مصاحبه ای به فاکس نیوز گفت که واشنگتن در حال تامین مالی چیزی است که به نظر می‌رسد یک جنگ همیشگی دیگر باشد.

کرین گفت که تامین مالی اوکراین در جنگ، نسل های آینده آمریکا را ورشکست خواهد کرد. در حالی که امنیت خود را نادیده گرفته و مرزهای جنوبی آمریکا همچنان باز است.

پیش از این «مایک جانسون» رئیس مجلس نمایندگان گفت که مجلس احتمالاً به زودی تأمین بودجه جدید برای اوکراین را به رای خواهد گذاشت.

«جو بایدن» رییس‌جمهور آمریکا چندماه پیش بسته امنیتی را پیشنهاد کرد که در آن حدود ۶۰ میلیارد دلار کمک به اوکراین اختصاص داده شد. از آن زمان تاکنون این بسته در کنگره متوقف شده زیرا جمهوری‌خواهان خواستار تلاش‌های بیشتر برای ایجاد امنیت در مرز مکزیک هستند.

کد خبر 6068661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حسنی IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
      0 0
      مردم آمریکا چقدراحمقندکه اجازه به اکراین بدهند