۱۵ فروردین ۱۴۰۳، ۲۰:۴۱

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی اعلام کرد؛

ورود بیش از ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر زائر به استان خراسان رضوی

ورود بیش از ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر زائر به استان خراسان رضوی

مشهد- جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی از ورود بیش از ۱۰ میلیون و ۴۱۸ هزار نفر زائر به استان و مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد ظهار کرد: از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۴ فروردین ماه کنونی در مجموع ۱۰ میلیون و ‭‭‭‭‭‭۴۱۸‬‬‬‬‬‬ هزار و ‭‭‭۳۱۵‬‬‬ نفر به این استان و مشهد سفر کردند.

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی افزود: بیشترین مسافران به تعداد هشت میلیون و ‭‭‭۸۲۰‬‬‬ هزار و ‭‭‭۷۲۶‬‬‬ نفر با وسایل حمل و نقل شخصی به خراسان رضوی و مشهد سفر کرده‌اند.

وی ادامه داد: هم‎چنین تعداد ‭‭‭۷۴۷‬‬‬ هزار و ‭‭‭۹۸۴‬‬‬ نفر از طریق حمل و نقل جاده‌ای، ‭‭‭۵۴۳‬‬‬ هزار و ۴۷ نفر از طریق راه‌آهن، ‭‭‭۳۰۶‬‬‬ هزار و ‭‭‭۵۵۸‬‬‬ نفر از طریق فرودگاه در این ایام به استان و مشهد الرضا (ع) مشرف شده‌اند.

گنابادی نژاد با بیان اینکه در استان خراسان رضوی برای میزبانی زائران و مسافران در موج چهارم سفر آمادگی کامل وجود دارد گفت: موج سوم سفر به خراسان رضوی به پایان رسیده و براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته در پایان ماه مبارک رمضان و تعطیلات این ایام با موج چهارم سفر مواجه خواهیم بود.

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی افزود: تدارک لازم برای اسکان و میزبانی از زائران و مسافران فراهم است و قرارگاه و ستاد خدمات سفر خراسان رضوی و شهرستان‌ها همچنان فعال و در حال خدمت رسانی هستند.

کد خبر 6068754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha