۱۵ فروردین ۱۴۰۳، ۲۱:۵۴

امام جمعه تایباد: 

فلسطین قلب جهان اسلام است

فلسطین قلب جهان اسلام است

تایباد- امام جمعه شهرستان تایباد گفت: فلسطین قلب جهان اسلام است و حمله به آن، حمله به تمام جهان اسلام است.

به گزارش خبرنگار مهر، مولانا غلام‌نبی توکلی در مراسم افطار وحدت و مقاومت که عصر چهارشنبه در مسجد جامع امام صادق (ع) تایباد برگزار شد اظهار کرد: اگر به عمق مساله فلسطین نگاه کنیم، می‌بینیم که فلسطین قلب جهان اسلام است و حمله به آن، حمله به تمام جهان اسلام است.

امام جمعه شهرستان تایباد افزود: امروز حتی مردم آزاده دنیا در قبال مساله فلسطین احساس مسؤولیت می‌کنند و کشورهایی مانند آفریقای جنوبی دست به اقدامات قضائی می‌زند، اما برخی کشورهای اسلامی در حالی که سرزمین فلسطین نابود شده است، هنوز درخواب هستند.

وی با تقدیر از کشورهایی مانند اسپانیا، آفریقای جنوبی و کلمبیا گفت: در جهان اسلام برخی کشورها مانند ترکیه از اسرائیل حمایت‌های مستقیم می‌کنند، در مساله فلسطین باید همه دنیا از فلسطین حمایت کند، مظلومیت فلسطین در هیچ جایی شبیه ندارد و مظلومیت آنها در جهان بی مانند است.

مولانا توکلی با بیان اینکه خون‌های مردم فلسطین آمریکا و اسرائیل را منزوی کرده است، گفت: حالا که مساله فلسطین جهانی شده است، راهپیمایی روز جهانی قدس باید باشکوه برگزار شود زیرا امید مردم مظلوم فلسطین در مشت‌های گره کرده ما در خیابان‌های جهان و فریاد مرگ بر اسرائیل است.

کد خبر 6068793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha