۱۶ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۵۴

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان خبرداد؛

تخصیص بیش از ۵۶۰۰ تن برنج و شکر در سال گذشته به استان زنجان

تخصیص بیش از ۵۶۰۰ تن برنج و شکر در سال گذشته به استان زنجان

زنجان- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: ۵ هزار و ۶۵۸ تن برنج و شکر در راستای تنظیم بازار استان در سال ۱۴۰۲ برای استان زنجان تأمین و توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، ولی الله زمانی گفت: تخصیص برنج از انواع پاکستانی، تایلندی رده «ب» و هومالی، هندی «۱۱۲۱» و شکر سفید برای مصرف خانوارها از محل ذخایر راهبردی، متناسب با موجودی انبارها و با قیمت درب انبار به منظور عرضه در سطح استان زنجان توزیع شد.

زمانی گفت:: ۲ هزار و ۳۶۹ تن برنج در قالب ۷۴ تن برنج پاکستانی، ۳۶۵ تن برنج تایلندی رده «ب»، ۶۶۶ تن برنج تایلندی هومالی، هزار و ۲۶۴ تن برنج هندی «۱۱۲۱» در بسته‌بندی ۱۰ کیلویی با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار برای بسته بندی و توزیع به عاملین توزیع حقیقی و حقوقی، مراکز خیریه و بهزیستی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌ها و اصناف مختلف در سطح استان زنجان عرضه شده است.

وی افزود: ۳ هزار و ۲۸۹ تن شکر سفید با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار برای بسته بندی و توزیع به عاملین توزیع حقیقی و حقوقی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌ها، غرفه‌های میادین تره بار و اصناف مختلف در سطح استان زنجان عرضه شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: شکر سفید نیز در بسته‌بندی‌های مختلف با قیمت ستاد تنظیم بازار با احتساب ۱ درصد مالیات بر ارزش افزوده برای هر کیلوگرم در اختیار کارگروه تنظیم بازار استان قرار گرفته است.

کد خبر 6068839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha